Wie heeft er ervaringen met deze wagen? Ik zag dat je die met rentepunten kunt krijgen bij de Postbank voor 300 euro (compleet met reiswieg). Toen ik dat wist, en zag dat hij maar 9kg weegt, was ik erg geinteresseerd. Nu ben ik erg benieuwd wat anderen voor ervaringen met deze wagen hebben.
Jep, wij hebben 'm! Gekregen van m'n ouders, die ook hun rentepunten hebben ingezet Heb 'm pas een paar keer gebruikt, mij hij bevalt erg goed! Vind vooral fijn dat de duwstang hoog gezet kan worden. Verder voelt hij stevig aan als je ermee rijdt. Vind het handig dat je het voorwiel naast de zwenkstand ook vast kan zetten. Tot nu toe dus erg tevreden!
O ja, mijn ouders hebben trouwens wel veel gedoe gehad met de levering van de wagen. Ze hebben echt dagen met de postbank aan de telefoon gehangen
Wij hadden de aanbieding van de Postbank ook gezien en zijn hem gaan bekijken bij Babypark. Dat in- en uitklappen vonden we dus erg onhandig, ik kreeg het maar niet voor elkaar. Voor ons een reden om toch voor een andere wagen te kiezen...
Wij hebben hem ook. (Ook op de rentepunten) Een super wagen. Hebben hem pas onlangs omgebouwd naar zitstand doordat de bak groter is dan gemiddeld! Lekker vrolijke kleur en rijdt heerlijk. Inklappen is ff doorhebben. Je moet namelijk de twee zwarte hendeltjes net onder de duwstang ff indrukken zodat 'de rem' eraf is. In het begin gebruikte we de bak ook echt als reiswieg. Dus sliep hij daarin als we op visite waren. Wij hebben overigens geen problemen gehad met de levering. Hij was zelfs veel eerder afgeleverd dan dat ze hadden gezegd... (Wij hebben ook op de rentepunten gelijk een voetenzak erbij gekocht)
In- en uitklappen is inderdaad iets wat je altijd even moet 'leren', maar als je hem eenmaal gewend bent, moet het wel makkelijk gaan. Ik ben erg benieuwd, we gaan dit weekend kijken, want onze huidige wagen (een tandem) staat nu al te koop.
Ja en dan moet je het nog wel goed zeggen ook. Het rode hendeltje in het midden is 'de rem'. En die zwarte hendeltjes zijn juist om in te klappen.... Je hebt gelukkig nog tijd genoeg om te kiezen
Laten we die zwarte hendeltjes dan maar de 'inklapbeveiligin'g' noemen, zoiets zal het wel zijn toch? Ik heb voor dit kindje inderdaad nog genoeg tijd, maar ik heb ook al twee rondlopen en de jongste is 1,5 en daar wil ik hem eerst ook voor gebruiken. Ik heb nu een tandemwagen die je ook kunt ombouwen tot 1 persoonswagen maar die ga ik verkopen. Ik vind het zonde om een tandem wagen te hebben als er maar 1 kindje in zit (het verschil is straks groot genoeg), en hij is vrij zwaar, wel twee keer zo zwaar als de easywalker, vandaar. Dus, een beetje haast eigenlijk wel....
Ik heb hem ook. Levering ging prima, hij werd snel bezorgd. Je zet hem zo in elkaar en het in- en uitklappen levert ook geen problemen op. De duwstang kan je lekker hoog zetten. Ik ben er erg tevreden mee!
deze maand als beste koop uit de Consumentengids test voor kinderwagens gekomen! En als je 'm dan op de rentepunten kunt kopen heb je helemaal een voordelige wagen. Andere beste koop was de Musty 4rider.
Hebben jullie de consumentengids? Op welke punten scoorde hij goed/slecht? Wij hebben besloten nog even te wachten met de wagen te bestellen tot de 12 weken. Tot die tijd redden we ons met de andere kids wel even zonder (heb ook nog wel een paraplubuggy voor 'noodgevallen'). Hopelijk is hij dan nog wel te krijgen bij de Postbank.
ik heb even gekeken in de consumentengids. De easywalker sky staat op de 2e plaats dus scoort goed! dagelijks gebruik: goed comfort voor de ouder: goed ruimte voor boodschappen: redelijk manoeuvreerbaarheid: goed in- en uitklappen: goed instellen rugleuning: redelijk in openbaar vervoer: redelijk veiligheid: goed de easywalker is meer een all terrain wagen. De mutsy 4-rider single spoke is ook zeer goed uit de test gekomen.
en dan te bedenken dat wij 4 frames versleten hebben van die mutsy single spoke............. :-k en toch 2e worden ](*,)
de mutsy is 3e geworden! de easywalker staat op 2! Tja je moet denk ik gewoon geluk hebben met een wagen...de een heeft steeds problemen en de ander niet.
Mountain buggy Urban Jungle, maar ivm de prijs zijn de Mutsy en de EasyWalker aangemerkt als beste koop. De Urban Jungle heeft als richtprijs nl. 790 EUR, Easywalker 600 EUR en de Mutsy 610 EUR. Zag ook dat de Easywalker erg zwaar is (de zwaarste van allemaal met 16 kilo) en dat vind ik dan wel weer een nadeel. Urban Jungle: 12 kilo Mutsy 4 rider SingleSpoke standaard: 15,5 kilo De lichtste van allemaal is de Bugaboo Cameleon met 9.4 kilo. Op de rentepunten heb je 'm wel heel goedkoop natuurlijk....
Wij hebben hem getest op de 9maandenbeurs over de testbaan en de Easy stak er met kop en schouders boven uit. Zand en grint ging moeilijk met al die andere wagens, zeker die met kleine voorwieltjes, maar de Easy was geweldig! Met 1 vinger te manoeuvreren!
Klinkt goed! Wij moeten t.z.t ook maar eens gaan proefrijden. Maar eerst maar eens zwanger zien te worden....