Mijn schoonouders hebben veel rentepnten en de wagen is besteld. Waanzinnige prijs natuurlijk, voor 300 euro! Blijblij!
Wij hebben hem ook besteld. Niet met rentepunten. Maar dan de duowagen. Ik kan je alleen nog niet vertellen over mn ervaringen want die heb ik niet!
Hoe zit het met levertijd? Waar heb jij de wagen gekocht? Ik ga ook voor die wagen....alleen heb de wagen nog niet besteld....ik wilde eigenlijk wachten tot de mazzel dagen bij prenatal (scheelt 20%).
Wij hebben hem bij babydump besteld. 1 duowagen 2 reiswiegjes 2 voetenzakken en gratis maxi cosi 1040 euro. Hoop geld maar wil wel een goede wagen hebben!
De prijs weet ik Ik hoef er alleen maar één reiswiegje bij en 2 voetenzakken, de cosi heb ik al....mijn kindjes schelen dalijk 16 maanden. Maar hoe zit het met de levertijd? Welke kleur heb je genomen?
Even ter info: de duowagen hebben ze ook bij de postbank op de rentepunten, daar kun je dan een losse reiswieg bij kopen.
Bij babydump zeiden ze dat er een week of 6 levertijd op zit. Hier komen het kamertje en de wagen begin mei. Wij hebben aquablauwe reiswiegjes en dinkerbruine wandelwageninzet. Welke kleur willen jullie?
Of armygroen of donkerbruin, ik twijfel nog. Maar wel alles in 1 kleur, maar we gebruiken een buggy en een bakje tegelijk, dus wil ik die wel in gelijke kleur. 6 weken levertijd valt dus wel mee....dan wacht ik even op de Prenatal actie...zal daar vandeweek voor de zekerheid ook de levertijd is navragen. PS: Bij de rentepunten de duo variant echt niet te vinden hoor.........
Ik wilde ook graag de legergroene. Maar hubbie vond t bruin mooier. En aangezien hij me altijd met alles mn zin geeft vond ik dat hij ook wel eens mocht hebben wat hij mooi vindt.
Dat is grappig....mijn man wil army....ik twijfel tussen army en bruin Ik ben ook geneigd om mijn man ze zin te geven eigenlijk....
Zaterdag heb ik de easywalker sky binnen gekregen. Wij hebben 'm ook via postbank besteld en de levertijd was maar 2 weken! We hebben overigens de zwarte genomen. Ben er helemaal blij mee. Het 'monteren' van de bak gaat alleen nog wel stroef met die klipjes, maar dat is vast nog de nieuwigheid. Ik zie trouwens de duo ook gewoon bij de postbank staan met rentepunten. Scheelt ook de helft!
Ik zie het écht niet staan hoor van de duo met rentepunten. Wel het volgende regeltje...: U kunt per Girorekening maximaal 2 SKY sets per 12 maanden bestellen
- ga naar de rentepunten voordeelwinkel - klik op 'baby en kinderen' - klik nu op 'babyspullen' - voila! ---------------- DuoWalker SKY Base Kinderwagen van Easywalker, geschikt voor 2 kinderen. Uitgerust met extra opties. [DuoWalker SKY Base] Adviesprijs 599 Onze prijs 299,50 + 29.950 rentepunten De administratie- en verzendkosten worden voor elk product afzonderlijk in rekening gebracht. Deze kosten zijn onder andere afhankelijk van waarde,gewicht en formaat van de bestelling. De adviesprijs is de prijs welke door de leverancier van het product wordt vastgesteld. De adviesprijs kan afwijken van de prijzen in een (web)winkel. Hierop heeft Postbank geen enkele invloed. Admin.- en verzendkosten 19,95 Meer informatie Kleur: aqua, zwart, limoen-groen, donkerblauw, roze, rood, legergroen, oranje Levertijd:* 2 weken * De genoemde levertijd is slechts een indicatie Wilt u telefonisch bestellen? bel 0900 778 87 89 (10 cent per minuut)** Omschrijving Kinderwagen voor 2 kinderen, uitgerust met extra opties. Voorzien van twee 12 inch, 360 graden draaiende zwenkwielen, een ruime boodschappenmand, verstelbare duwstang en vering. De zittingen zijn eenvoudig (en onafhankelijk van elkaar) verstelbaar in 3 standen, waaronder horizontaal. Ook de zonnekappen zijn onafhankelijk van elkaar te verstellen. De DuoWalker is slechts 75cm breed, zodat hij zonder problemen door iedere standaard deur past. Het frame is gemaakt van oersterk, lichtgewicht aluminium en weegt met wielen, zittingen en zonnekappen 13 kilo. Ook uit te rusten met 1 of 2 reiswiegen of een maxi-cosi adapter. U kunt per Girorekening maximaal 2 SKY Bases per 12 maanden bestellen
wij hebben de wagen gisteren bekeken maar hij viel mij toch wat tegen dus ik bestel hem eerst nog niet.