Er bestaat ook gewoon parfum voor baby's hoor! En kan je vertellen dat dat heerlijk ruikt. Je hebt het van Burberry en nog van andere merken. Allemaal zonder alcohol! Ik heb dat als kraamcadeau gehad en je blijft aan je kind ruiken
naja vind het een beetje onzin ik douche jayla elke dag met zwitsal en daarna goedemorgen haarlotion dus ze ruikt sowieso altijd al naar zwitsal
Ik heb het ff opgezocht, maar dit is voor tieners en volwassenen bedoelt. Dus geen baby's! Ik vind het trouwens wel een beetje raar en zou het ook niet kopen denk ik, ik wil niet naar baby ruiken, hoe lekker ik het ook vind. Maar misschien ruikt het wel anders? Je hebt nu trouwens ook lotion e.d. van zwitsal voor (zwangere) vrouwen. Iemand al geprobeerd??
Ik heb het lekker voor mezelf gekocht..!! En krijg van iedereen te horen dat ik toch zo lekker ruik Hahaha
Lekker ! Is het wel de echte zwitsal geur ? Die van de mama buikbalsem vind ik dus heel anders ( en zeker minder lekker ) ruiken
Ik vind het in beide gevallen raar. Zoals hier al eerder gezegd werd, je doet je baby toch geen parfum op? En inderdaad, mijn kindje gaat in bad met zwitsal, zn haren worden gewassen met zwitsal, ik smeer hem in met zwitsal. Dus hij is al een en al zwitsal. En ik vraag me af wat onze mannen ervan vinden als we ruiken naar baby's?
lekker lekker lekker,ik heb gelezen dat 100ml 14,95 gaat kosten, vind het wel lekker ruiken, maar ik moet natuurlijk niet meer naar zwitsal ruiken dan mijn baby, hahaha.
Ik heb hem op de negenmaandenbeurs opgespoten gekregen (er werd gezegd dat het idd voor volwassenen is) en vond hem erg lekker. Maar ik vind het wel apart om als 'mama' naar baby te ruiken. Ik bedoel, je hele leven draait al om je baby, je hoeft ook niet nog eens continu naar baby te rúiken toch (dat doe je nl. ook al genoeg volgens mij haha). Je bent toch ook nog je eigen individu..
Ik denk dat ik een flesje ga kopen. Niet voor mezelf...maar voor valerie. Gebruikte eerst altijd goedemorgen haar lotion, en dan rook ze hele dag zo lekker. Maar die haarlotion werkt echt niet meer op haar kroeskoppie. Ik smeer haar niet elke dag in met bodylotion, dus voor de dagen dat ik het niet doe...kan ik haar dan wat parfum opspuiten.
ja op je baby spuiten zou ik ook niet doen. vind zwitsal zooo lekker maar emma kan er niet tegen dus ik heb geen zwitsal baby. benieuwd of het geurtje ook echt naar zwitsal ruikt dan.
Parfum voor baby's?? Beetje raar om parfum op je baby te spuiten... Het zal wel mild zijn maar toch vind ik dat raar hoor... Ik ben wel verslaafd aan de geurbuiltjes van Zwitsal... hmmmm heerlijk!!! De hele kast van de baby & de babykamer ruikt er naar.
Dit ken ik al een tijdje tijdens mijn vakantie op de Ned. Antillen had ik ze daar gezien ruikt lekker.Denk dat het handig is met het spuitje om dit te doen bij de wat oudere kinderen vanaf 2jr. maar lekker is het zkr!
Mijn dochtertje (2) heeft haar eigen geurtje, vind er niets raars aan, alleen maar lekker Moet er wel bij zeggen dat ik niet echt op haar huidje spuit maar meer de lucht in zodat het op haar neerdwarreld en op haar kleertjes. Heeerlijk, en ze wil de deur niet uit zonder dat ze eerst 'paffum' op heeft gehad. Het geurtje van zwitsal lijkt me wel lekker ruiken maar zou het zelf niet opdoen, wil idd niet naar baby's ruiken.
Ik zou het zelf niet snel opdoen omdat ik de geur van zwitzal altijd associeer met poep, denk dat ik te lang hun billendoekjes heb gebruikt Dus nee, geloof niet dat ik zelf die lucht om me heen wil hebben!
Mijn dochter van 2 wil altijd mijn parfum op. Ik vind het toch heel leuk dat ze nu dr eigen kan hebben!!
Joris heeft van mickey mousse een parfum, dat vind hij heerlijk om op te mogen spuiten en ruikt ook nog lekker ook Dus ik vind het wel leuk dat ze zoiets hebben nu. Mocht die mickey dadelijk op zijn, dan maar een zwitsal parfum halen