Zijn er nog meer forumleden net als ik gek op ebay? Op een ander forum loopt een topic met leuke aankopen die je hebt gedaan (alleen voor erg jonge meiden). Erg handig omdat je er veel tips op doet. Het is bijna een sport om op ebay leuke koopjes op te doen. Zo kocht ik dit weekend een nieuwe echt leren portemonnee voor iets meer dan 6,- incl verzenden Een horloge aan een ketting voor 2,20 incl verzenden en een nieuwe hoes voor de tablet voor 5,86 incl verzenden Heerlijk vind ik dat. Hebben jullie onlangs nog leuke aankopen gedaan? Of heb je tips qua verkopers met leuke spulletjes?
Leuk topic! Ik heb van de week een gsm hoesje gekocht.. 1,31 inclusief verzendkosten haha Tips zijn inderdaad handig...ze verkopen er zoooooveel
Ik heb wel eens gehoord van eBay maar eigenlijk nooit een idee gehad van wat het nu eigenlijk precies is. Lijkt het een soort marktplaats ofzo? Ik hou van koopjes dus ik ga maar eens op onderzoek uit
Iemand gaf mij de tip om in het verfijnen te klikken op: buy it now worldwide en nog iets... die ben ik even vergeten (A) Ik ben nog op zoek naar een leren tas maar nog niet iets gevonden.
Zo leuk!!!!!!! Vroeger kocht ik al veel via ebay, vandaag weer even gekeken en al weer 3 make up producten rijker.
In de advertentie staat de betalingsmethode beschreven: Voorbeeld: Betalingen: PayPal , Overschrijving | Betalingsgegevens bekijken Hier kun je dus met paypal of zelf overschrijven betalen.
ik heb gister eens gekeken voor jongenskleding,maar vond het best duur mischien doe ik wat verkeerd ofzo. dus ik volg dit topic even
Je moet een account aanmaken bij paypal. Als je net een account aanmaakt moet je ik meende 1 cent storten. Dat wijst wel voorzichtig. Wanneer je iets besteld bij ebay en je betaald met paypal dan log je in op je account en betaald. Het wordt dan van je rekening afgeschreven. Wat ik er zelf handig aan vind is dat je het geld ook kan terugtrekken, wanneer je je bestelling niet hebt ontvangen.
Ik ben gek op ebay!! En voor de kledingfans enzo: Aliexpress.com, daar staan allemaal dingen uit China bij elkaar op 1 site, ook soms heel cheap! (En soms niet, maargoed) Via ebay kun je ook bijv ovulatie- en zwangerschapstesten kopen, 60+30 voor iets van 8 euro ofzo.. perfect voor de testverslaafden onder ons
Ik heb er ooit koekjesuitstekers gekocht van Nijntje. Was iets van 2 euro incl. verzenden vanuit Hong Kong. We hebben er al veel lekkere koekjes mee gemaakt.
Je moet ook niet op merken zoeken, dat is vaak niet veel goedkoper als hier in de winkel. Zit je wel op ebay.com ipv .nl? Ik zet hem standaard op free shipping, worldwide en buy now. Ik vind echt heel veel leuke koopjes. Ik zal zo even foto's plaatsen van wat ik had gekocht.