Ebay is zo verslavend hihi . ik had een vraagje aangezien jullie dus ook wel eens wat of eigenlijk best vaak wat bestellen daar.. ik had een gaaf jurkje gezien ik heb er al 1 besteld maar denk dat ik deze er ook bij wil. alleen nu staat er bij de maten: 100 cm 110 cm 120 cm 120 cm .. ik heb geen idee wat voor maten dat zijn haha. en zo zag ik nog een ander jurkje met maten: 0-12 m ? is dat dan newborn maat of alleen de 12 maanden? 2T 3T 4T 5T hopelijk kunnen jullie me helpen want ik heb gegoogeld maar kan het niet echt vinden Edit: die 2T enz ben ik nu achter gekomen haha alleen de 0-12m niet en de cm niet.
0-12m staat volgens mij voor maanden (vind het wel een groot verschil, maar okay ) Die cm's denk ik de lengte van het jurkje?
Heeft iemand nog tips voor een peuter (meisje) die net een broertje heeft gekregen. We willen iets kleins geven. Heb al een portomonnee gezien. Maar ideeën zijn welkom aangezien ik een ebay leek ben.
12 Mos staat er trouwens niet M haha ik keek verkeerd. maar dat lijkt me idd een groot verschil he . heb ondertussen over de cm dit gevonden: 90 = (80) 100 = (86/92) 110 = (98) 120 = (104/110) 130 = (116/122) hopelijk kopt het haha en anders bestel ik nog een keer voor dat kleine prijsje
je mag trouwens tot 22euro bestellen toch zonder btw te betalen en invoerrechten bij de douane enz ? @Rums hmm lastig ik ben ook nog een beetje een leek hihi dus kan je niet echt helpen
Oh wat een leuk topic ik vind eBay voor sommige dingen echt ideaal! Goedkope telefoonhoesjes, paar hele leuke uitstekers gekocht voor koekjes voor een fractie van de prijs hier in NL, nu een kookthermometer in bestelling voor het smelten van chocola. Niet zo spannend maar wel heel goedkoop voor 2,50
Laatste aankoop. Voor het astranomische bedrag van wel... 0.98 cent incluis verzendkosten vanuit China View attachment 378298
Ik ga echt eens even shoppen zo mijn man deed vroeger veel via eBay ook verkopen hoor ik dus dus die kan me fijn even helpen met de eerste bestellingen hahahaha
Hier heb ik het sjaaltje gekocht: Womens Polka Dot Print Scarf Chiffon Soft Scarves Hijab Long Wrap Shawl Pashmina | eBay