Ik zal die linken ook even doorsturen naar een vriendin van me die zocht precies zo iets. Unisex Geneva Silicone Rubber Jelly Gel Quartz Analog Sports Women Wrist Watch | eBay Ook leuk...zal wel niet van top kwaliteit zijn maar ach voor die paar euro ik zoek namelijk z'n vel groene
Gisteren mijn eerste eBay aankoop gedaan. Nieuwe hoes voor mijn iPad 4.. Ik heb de lichtblauwe besteld.. New Magnetic Folio PU Leather Case Cover with Stand for Apple iPad 2 3 4 Gen Air | eBay
Zijn er hier ook mensen die verkopen via ebay?? Ik wil graag verkopen, maar dan met mijn telefoon... ik heb de app.... maar waar vind ik het knopje verkopen??. Al tijden aan het zoeken, ik kan het niet vinden:x
Ik heb deze net gekocht de witte Popular Geneva Stripes Watch Leather Woman Man Analog Quartz Wrist Watche NOYKB3 | eBay
erg verslavend ebay dit heb ik besteld: Vintage Elegant European Fashion Hot Crystal Flowers Bib Statement Necklace B23U | eBay Hot Womens Silver Gold Crystal Rhinestone Stars Pendant Long Chain Necklace B27U | eBay Vintage Women Tote Bags Messenger Handbag Cross Body Shoulder Satchel Versipacks | eBay Hot Selling 18K GP Swarovski Crystal Bracelet Options 5 Colour U Pick 4183 Nice | eBay deze al binnen! echt heel mooi!! New Dangle Cat Face Sworovski Crystal Earrings Shocking Pink Ribbon deze ook binnen, zie er super mooi uit Fashion 6 Color Quartz Weave Wrap Around Leather Bracelet Lady Woman Wrist Watch | eBay 5 Colors Fashion Beautiful Swarovski Crystal Pendant Necklace Lucky Gift B27U | eBay ook binnen, hanger heel gaaf, ketting minder mooi Stunning Silver Rhinestone Retro Women Sunglasses 3 COLORS100 UV Protection | eBay ook binnen! ben er erg blij mee!! Head Scalp Hair Brushes Massager Hairbrushes Hair Brush Comb | eBay fijne haar borstel. ik heb nog meer in mijn lijstje staan.. zo leuk als er weer wat binnen komt