Oef, niet goed dit topic! Iemand nog tips voor leuke baby/peuter spullen via ebay? Zo heb ik zelf leren slofjes besteld toen mijn dochter ging kruipen, die kostten toen geloof ik zo'n 7 euro incl verzending.
Ik heb gister het een en ander besteld. 2 kettingen, 2 sjaals, 2 basic shirts, 2 blousjes en 2 vesten. Ben vooral benieuwd naar de kleding en de kwaliteit daarvan! Een buil kan ik er niet aan vallen, was voor alles totaal 30 kwijt . Oja, ook nog 2 riempjes. Zal kijken of het lukt alles in een foto te krijgen! Wel een vraag.. Als ik op eBay.com zoek op bijvoorbeeld cardigan krijg ik heel veel goedkope resultaten (buy now en gesorteerd op prijs), maar als ik via de app zoek krijg ik niks te zien. Iemand een idee hoe dat komt? Edit, de foto's. 3 blousjes/shirtjes zelfs!
Tuurlijk! KDQ3 Colors Women Asymmetric Hem Cardigan Knit Sweater Long Sleeve WF 3662 | eBay Ik ben benieuwd naar de kwaliteit (waarschijnlijk 3x niks, maar wie weet..)
Ladies Chiffon Cat Leopard Star Dot Heart Bow Monroe Head Shawl Scarf Long Stole | eBay Die ik heb gekocht is de 14-stars brown
Ik wil ook linkjes, haha. Van het blauwe topje (2e foto) en het topje met de drie kleuren (1e foto. Tweede rij en dan de rechter)
Haha u vraagt, wij draaien De blauwe topjes van de tweede foto: 1pcs Chiffon Shirt Sleeveless Women Candy Color Splicing Camisole Top Blous Hot | eBay Hot New Sexy Chiffon Women Tank Sheer Sleeveless Vest Top Shirt Blouse WHF36 | eBay En het bruin gelaagde topje: Hot Fashion Korea Women Casual Sleeveless T Shirt Tiered Career Chiffon Blouses | eBay
Ik heb deze onlangs besteld! Kan niet wachten tot die er is ^^ Hell Bunny Sheila Green Dress Sizes XS XL | eBay
Is er ook een manier om de valutakosten van paypal te omzeilen? Ik heb enkele dingen besteld maar naast het aankoopbedrag worden er ook nog kleine bedragen via paypal afgeschreven. Ik denk dat dit wisselkoerskosten zijn. maar vind het wel een beetje irritant dat je niet direct het eindbedrag betaald. worden de koopjes toch weer iets duurder
Ik ben helemaal happy met mijn nieuwe tas die ik via Ebay heb besteld. Het gaat om deze: Fashion New Women Hobo Satchel Tote Messenger Leather Purse Shoulder Handbag Bag | eBay Hij is lekker groot en fijn om te dragen... En dat voor ongeveer 10 euro!
Als je hier de vraag stelt dan weet ik zeker dat iemand je kan helpen show je laatste eBay aankoop! #4 - Girlscene Forum
Heeft iemand nog tips voor leuke babydingetjes voor mijn dochter, ik vind het meeste zo over de top amerikaans met grote strikken en ruffles Heb vandaag voor mezelf al lekker geshopt