Onlangs nog geshopt dames? Zoontje is bezig met zindelijk worden en daarom net deze broekjes besteld, ben benieuwd.
Leuk! Heb je een linkje? Voor mezelf al effe niks meer gekocht. Wel alles binnen wat ik had besteld en ben er blij mee. Waaronder een ketting van wel 1 hele euro!
Oh die zijn zeker leuk. hier wel weer wat besteld Zonnebrillen Bikini's Portemonnee Jurkjes Nu alles nog binnen komen haha
Baby Boy Girl Infant Kid Toilet Pee Potty Training Pants Cloth Diaper Underwear | eBay Leuk trouwens! Ben ik ook van plan om te kopen als het zover is. Nooit aan ebay gedacht.
Jaja ik heb ook weer even lekker geshopt. Heb 2 horloges besteld. En een cliniqueset weer uit de VS. Ik bestel vaker via haar. Kost me 9 dollar verzendkosten en is altijd vrij snel in huis. Heb een set voor 30 dollar, hier in NL kost het mij 80 euro. Scheelt een hoop geld. Ga nu even een paar telefoon hoesjes bestellen.
View attachment 391490 Ik heb deze sleeve net besteld voor mijn tablet. Helaas niet veel keus omdat het geen ipad of samsung is. Als je goed kijkt staan die poppetjes van android erop. Ben benieuwd maar voor 6 euro kan ik mij er geen buil aan vallen
Wat een leuke aankopen weer! Hier die van mij, alles bij elkaar 32 euro kwijt ketting en blauwe telefoonhoesje zijn al binnen. View attachment 391511
Ik heb vanuit de VS weer een Clinique set binnen gekregen. En hoefde niet eens douane en invoerkosten te betalen ...
nog nieuwe aankopen gedaan op ebay? Ik ben in afwachting van 2 pakketjes maar dat kan wel eind mei begin juni worden.
Oh jee, waar ben ik aan begonnen? Door dit topic gaan kijken op eBay, wat leuk!!! Maar nu zie ik ook veel dingen voor 99 cent, zonder extra kosten. Heeft iemand weleens zoiets goedkoops gekocht? En ging dat allemaal goed (afhankelijk van de verkoper natuurlijk).
Bij mij is het ook altijd goed gegaan, maar je moet voor een euro natuurlijk geen superkwaliteit verwachten Ik heb paar dagen terug een poederroze lange rok besteld (iets duurder, rond de 20 euro, dus hopelijk echt een mooi ding) en een hoesje voor mijn nieuwe telefoon (5 euro, stand flipcover, roze )
Nee, geen top kwaliteit, dat verwacht ik ook niet. Maar er zitten best grappige dingen tussen. En weet iemand ook hoe het met de maten zit? Ik vind deze erg leuk: New Hot Women's Sleeveless Dress Sexy Slim Party Evening Short Beach Dress | eBay Maar is een M dan ook echt een M?
Heb weer het eea aan accessoires voor mijn nieuwe iPhone binnen gekregen. Ook een auto oplader, een nieuwe ipad oplader en nieuwe hoesjes. Ook een zonnebril en wacht nog op een rosé horloge.