Ebay topic

Discussie in 'De lounge' gestart door danip, 8 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik bestel altijd een maat groter als het uit Azië komt in ieder geval.

Ik heb al lager niet meer gepost, maar dit heb ik de laatste tijd allemaal op eBay gekocht (je moet wat als je in de winkels niets kunt vinden :))

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

3. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
  4. Kittehs

Kittehs Niet meer actief

Ik had een tijdje geleden ook een auto oplader gekocht uit China, super goedkoop en leuk kleurtje, maar die mocht ik niet gebruiken van mijn man omdat ie brandgevaarlijk zou zijn :) niet gezekerd of zoiets. Heb er toen een bij een telefoonzaak gekocht en daar zaten inderdaad veel meer onderdelen in.
    Hij werkt veel met elektronica en is ingenieur dus ik geloof hem maar. Bij deze ben je dus gewaarschuwd :p

5. Kittehs

Kittehs Niet meer actief

Super leuk! Welke maat heb jij als ik vragen mag? Ik durf nooit zo goed iets uit China te bestellen omdat ik maat 46 heb :D

6. Melief

Melief Niet meer actief

7. Melief

Melief Niet meer actief

8. TempusFugit

36-38, meestal bestel ik maat M op eBay. De bovenste shirts komen niet uit China, maar uit Engeland, ik denk dat je bij engelse verkopers meer kunt vinden in je maat, de kleding uit China is vaak echt heel klein.

9. Zolief

Zolief Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.413
    44
    48
    Onderin Nederland
    Super cute!! Waar heb je m gevonden?

10. Zolief

Zolief Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.413
    44
    48
    Onderin Nederland
    Waar moet je op letten eigenlijk als je via Ebay koopt? Ik heb het nog nooit gedaan..
    Is het altijd te vertrouwen en komt het altijd aan? Of gaat er wel eens wat mis?

11. Melief

Melief Niet meer actief

12. TempusFugit

Ik let altijd op het feedbackpercentage onder de naam van de verkoper. Als die onder de 98,5 ligt, begin ik er niet eens aan. Ja, het gaat wel eens fout, sommig pakjes heb ik nooit ontvangen, maar veel verkopers doen alles voor goede feedback en anders heb je altijd nog kopersbescherming via PayPal.

13. Melief

Melief Niet meer actief

14. Zolief

Zolief Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.413
    44
    48
    Onderin Nederland
    whhaaaa dit is leuk.
    Ik bestelde het jurkje maar er gebeurd niets. Moet ik eerste een paypal account hebben?

15. Zolief

Zolief Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.413
    44
    48
    Onderin Nederland
  16. TempusFugit

Ik zou gewoon een paar van dezelfde zoektermen zoeken als in de titel staan. En dan klikken op de verkoper of z'n winkel, zien of hij/zij nog meer heeft. Ondertussen heb je dus al een PayPal-account?

17. LA85

LA85 Fanatiek lid

25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
  18. Zolief

Zolief Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.413
    44
    48
    Onderin Nederland
  19. TempusFugit

Dit zijn mijn aankopen van de laatste periode.

Deel Deze Pagina