Ik bestel altijd een maat groter als het uit Azië komt in ieder geval. Ik heb al lager niet meer gepost, maar dit heb ik de laatste tijd allemaal op eBay gekocht (je moet wat als je in de winkels niets kunt vinden )
Ik had een tijdje geleden ook een auto oplader gekocht uit China, super goedkoop en leuk kleurtje, maar die mocht ik niet gebruiken van mijn man omdat ie brandgevaarlijk zou zijn niet gezekerd of zoiets. Heb er toen een bij een telefoonzaak gekocht en daar zaten inderdaad veel meer onderdelen in. Hij werkt veel met elektronica en is ingenieur dus ik geloof hem maar. Bij deze ben je dus gewaarschuwd
Super leuk! Welke maat heb jij als ik vragen mag? Ik durf nooit zo goed iets uit China te bestellen omdat ik maat 46 heb
36-38, meestal bestel ik maat M op eBay. De bovenste shirts komen niet uit China, maar uit Engeland, ik denk dat je bij engelse verkopers meer kunt vinden in je maat, de kleding uit China is vaak echt heel klein.
Waar moet je op letten eigenlijk als je via Ebay koopt? Ik heb het nog nooit gedaan.. Is het altijd te vertrouwen en komt het altijd aan? Of gaat er wel eens wat mis?
Ik kan alleen nog deze vinden, ik heb hem zelf via een veiling gekocht dus een stuk minder ervoor betaald New 2014 Spring Baby Girls Sets Striped Flowers Dress T Shirt Trouser 54038 | eBay
Ik let altijd op het feedbackpercentage onder de naam van de verkoper. Als die onder de 98,5 ligt, begin ik er niet eens aan. Ja, het gaat wel eens fout, sommig pakjes heb ik nooit ontvangen, maar veel verkopers doen alles voor goede feedback en anders heb je altijd nog kopersbescherming via PayPal.
New Baby Girls Clothes Kids Toddlers Tulle Bow Floral Princess Tutu Dress 12M 3Y | eBay Hij is nu ineens nog goedkoper geworden zie ik :x
whhaaaa dit is leuk. Ik bestelde het jurkje maar er gebeurd niets. Moet ik eerste een paypal account hebben?
Iemand nog leuke aankopen gedaan? Hoe pak ik het nou aan om bijvoorbeeld meer van dit soort jurkjes te vinden? New Baby Girls Clothes Kids Toddlers Tulle Bow Floral Princess Tutu Dress 12M 3Y | eBay
Ik zou gewoon een paar van dezelfde zoektermen zoeken als in de titel staan. En dan klikken op de verkoper of z'n winkel, zien of hij/zij nog meer heeft. Ondertussen heb je dus al een PayPal-account?
fijne zonnenbril, niet te groot Stunning Silver Rhinestone Retro Women Sunglasses 3 COLORS100 UV Protection | eBay super leuke badpak New Girls Kids Princess Bathing Suit Baby Toddler Swimwear Sz 1 8Y | eBay leuke panty /legging New Baby Kids Girls Leggings Trousers Pants Pattern Printed Underwear 5 12 Years | eBay super mooie horloge New Wrap Metal Band Steel Classic Boyfriend Men Women Golden Style Wrist Watches | eBay leuke oorbelletjes New Dangle Cat Face Sworovski Crystal Earrings Shocking Pink Ribbon makkelijk voor op t strand Open Back Wrap Front Summer Chiffon Swimwear Bikini Cover Up Csug Beach Dress | eBay fijne haarborstel New Sweet Professional Portable Colors Anti Static Hair Styling Comb Brush | eBay en nog veel in mn winkelwagentje staan Girls Kids Lace Sleeveless Tutu Dress Chiffon Polka Dot Tops T Shirt Blouse GT56 | eBay Girls Kids Chic Stripe Long Sleeve Top Dress Bowknot Leggings Sets Outfit GT56 | eBay Girls Kids Lace Sleeveless Tutu Dress Chiffon Polka Dot Tops T Shirt Blouse GT56 | eBay
leuke dingetjes.. ik heb deze besteld: Infant Baby Boy Girl Toddler Kids Toilet Pee Potty Training Pants Cloth Diapers | eBay Als ik hem binnen heb en de kwaliteit bevalt me bestel ik er misschien nog wel... zien er "op het scherm" in ieder geval wel grappig uit