hallo allemaal; wanneer zetten jullie eigenlijk de kerstboom op? ikzelf deed het altijd vlak voor kerst, en na de kerst haalde ik hem weer weg. maar nu channa 3 is krijgt ze het allemaal wat meer mee, dus waner is het eigenlijk 'normaal'om de boom op te zetten? Groetjes chantal
6 dec. een dag naar sinterklaas zet ik hm, en hij blijft lekker gezellig staan tot naar oud-en-nieuw! (hier geen kleine kindere in huis)
Wij doen altijd het weekend na sinterklaas. Dus dat zal ergens tussen 7 en 13 december zijn. Bij een echte boom laten wij de boom altijd rustig wennen( alleen bij vorst). Dus eerst in de schuur en dan een koel plekje in huis en dan in de woonkamer. Ik heb er al weer veel zin in, maar eerst sinterklaas,
Wij ook dag na sinterklaas, maar als we straks een kleine hebben, dan doe ik het denk een week na sinterklaas ofzo.. Haha, anders lijkt het, voor ons gevoel...of je sinterklaas uitzwaait met de kerstboom onder je arm...hahahaa
Wij zetten onze (nep)kerstboom meestal een paar dagen na Sinterklaas op. Vind het zo gezellig bij de kerstboom en de lichtjes te zitten. Meestal halen we hem rond 2 Januari weer uit het huis.
Voor mij hoeft het allemaal niet zo. Zet m dus zo laat mogelijk op maar mijn vriend vind het zo gezellig dus als hij het eerder wil dan doen we dat! Maar ik haal t wel direkt na oud en nieuw weer weg.
7 december altijd gezellig hoor wil er zo lang mogellijk van genieten. Man lief Is hulp sinterklaas dus eerder mag het niet van hem anders was het 1 december al bij mij hoor Liefs Lover
sluit me aan bij eerdere berichten... 6 december gaatie op (kunst) en 1 januari als we wakker worden....dan gaat ie die dag nog naar beneden...
oooooooohw ik vind kerst zooo gezellig kan dus niet wachten om hemop te zetten vorig jaar had ik hem geloof ik half november al staan hihi doe het dit jaar wat later maar weet nog niet precies wanneer........ eind november begin december zoiets
@gipsy...hahahahaaha...nou..als het aan mij ligt,zet ik hem nu ook op.alleen heb ik dan ruzie met mn vriend denk ik!