Ik ben zowaar aan Ebay verslaafd geraakt. Heb een heleboel besteld maar nog niets binnen. Zijn er hier nog meer Ebay verslaafden en zijn jullie ervaringen positief? Show hier je laatste aankopen!
Baby Girl Lace Tutu One Piece Dress Kids Summer Beach Sundress Braces Skirt 2 6T | eBay Baby Girl Kids 3D Flowers Top Skirt Bloomer Lotus Dress Set Tutu Outfits Costume | eBay Infant Baby Boy Girl Toddler Animal Pee Potty Training Pants Cloth Diapers Hot | eBay New Colorful Fashion Pattern PC Hard Case Cover Back Skin for iPhone 4 5 6 6S | eBay Leuk hoesje
Ja leuk! Tegenwoordig koop ik juist meer op Aliexpress. Nog goedkoper : ) Frozen verkleedjurkjes, poppen, pruik, tangle teezer haarborstel. Meestal toch redelijk snel binnen. Frozen poppen binnen een week, vanuit Hong Kong. Nou daar kan de post hier nog wat van leren : )
Krijg je bij dat alieexpress niet de douane op je dak? Ik durf daar nooit iets te bestellen omdat ik bang ben voor amerika-taferelen.
Ik heb daar toevallig wat besteld. Een tas en wat sieraden. geen problemen. Geen idee hoe het zit met zakken vol natuurlijk.
Ik bestel bewust nooit voor meer dan 20E per keer. Geloof dat vanaf 22E je invoerbelasting moet betalen. Maar goed daar kom ik nooit aan. 8E voor frozen verkleedjurk, Elsa en Anna (50cm) pluche voor 14,5E samen. etc etc En altijd incl. verzendkosten.
Nee niet meer. Vroeger wel...toen was ik zelf ook nog wel actief. Maar met al die regeltjes vind ik het te ingewikkeld worden. Op dit moment ben ik zelf heel actief op Catawiki Verkopen en soms kopen.
Ik heb de eerste in mijn watchlist gezet, leuk Die broekjes zijn echt schattig. Hier niet meer nodig, anders had ik het wel geweten. Ik koop sinds een tijdje ook op ebay, zoveel leuks. Ik bestel alleen goedkope dingen ivm eventuele douanekosten. Heb ook veel al binnen. Nu vooral Frozen spulletjes voor de meiden gehaald. Maar ook muurstickers, vlinders voor op de muur en ook jurkjes voor mij.
Catawiki en Alieexpress, nooit van gehoord! Moet ik ook eens op kijken dus. Werkt dat net zo? Ik ben heel benieuwd naar mijn eerste bestellingen Bosi333 wat bedoel je met al die nieuwe regels?
Aliexpress is inderdaad goedkoop. Maar de positieve feedback is wel een heel stuk lager. Rond de 90 max 95 %. of kijk je daar niet naar?
Een tijd terug ook veel besteld via Ebay. Op alles na, 1 ding nooit binnen gekregen. Van de andere site's die genoemd worden, geen ervaring mee
Ik bestel héél veel op eBay, Aliexpress en DHGate haha. Te erg. De postbode komt dagelijks langs hier, zeker met de bruiloft van mn vriendin. Bijna alles komt van bovenstaande af. Bedankjes, sluiers, noem maar op... Daarnaast bestel ik kleding, schoenen, makeup, tassen en de leukste prullaria daar. Tot nu toe (in de 5 jaar dat ik echt volop bestel) 1x douane gehad. Maar die was logisch. Dat was een bepaalde machine voor het snijden van marsepein en fondant voor een vriendin. Die machine kostte in NL 600 euro, in de USA 175. Douane erover á 150 euro maar hey, nog de helft goedkoper!
Frozen is hier helemaal in... vanaf dag 1 dat de film uit kwam... de dames lopen rond als "Elsa" in jurkjes en zingen de hele dag "Let it go" zo vals mogelijk mee... er is zo veel te koop van Frozen op dit moment... jurkjes, dekbedden complete bedden en nog veel meer... Ik koop trouwens niks via Ebay en Ali... zou graag willen maar ben bang dat er aan paypal extra kosten komen te zitten ofzo
Paypal rekent geen extra kosten, je moet het zien als een tussenkantoor voor veilige betaling via je eigen bankrekening. Je logt via Ebay in op Paypal en deze zorgt dat de betaling rondgemaakt wordt, niets meer, niets minder.
Jep precies wat jijenikke zegt. Echter kun je op Ali alleen met CC betalen. Met beide ben je trouwens verzekerd voor evt aankopen die volledig de plank misslaan. Denk aan kapotte dingen, dingen die niet op het plaatje lijken etc.
Ik heb ook het idee dat AliExpress een stuk gunstiger is voor verkopers en eBay meer voor kopers. Als je op eBay een klacht hebt, dien je die in bij Paypal en je krijgt vrijwel altijd je gelijk. Bij AliExpress is de klantenservice echt waardeloos als je een probleem hebt. Ik kreeg een jurkje binnen; allemaal scheuren, losse naden en dergelijke. Ik heb $1 teruggekregen.. Ik weet zeker dat ik bij Paypal het volledige bedrag terug had gekregen.
Dit dus. Ik heb nu een claim geopend... we zijn 3 weken verder en wacht nog steeds op reactie van Aliexpress.