Ebay

Discussie in 'De lounge' gestart door Zolief, 23 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zolief

Zolief Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.413
    44
    48
    Onderin Nederland
    mm dat is dan weer jammer! Daarom is de feedback ook zo laag.

Ik krijg nu allemaal mailtjes van verkopers via ebay dat ik geen negatieve feedback moet geven maar hun moet mailen als er wat is. Haha, slimmeriken;).

2. flowersoflove

flowersoflove Bekend lid

15 nov 2013
    811
    0
    16
    Kinderopvang
    Ik bestel al jaren via eBay, meestal krijg je alles gewoon netjes binnen, al kan het soms weeeken duren. Maar vaak heb ik het binnen 2/3 weken in huis. Sieraden, accessoires, baby/kinder spul, crea bea spul en ga zo maar door! Nog nooit invoerrechten betaald, maar bestel ook nooit voor meer dan 22 euro. De dollar ligt momenteel wat hoger, maar alsnog is het voordeliger om via eBay dingen aan te schaffen, al moet je dus soms wel lang wachten. 't Is maar net wat je wilt! ;) Alie express en dh gate heb ik zelf geen ervaring mee, maar ik ken wel veel mensen die daar bestellen en die ervaringen zijn over het algemeen prima.

Dit artikel schreef ik voor de 'eBay beginners' op mijn blog btw: How to: ebay?!

3. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Ebay, heerlijk :) Mijn vriend koopt er veel electronica (onderdelen enzo) en ik telefoonhoesjes en craft-supplies. Heb laatst voor minder dan een tientje (inclusief verzendkosten) kwasten, paletmessen en zo'n roller gekocht.

4. Zolief

Zolief Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.413
    44
    48
    Onderin Nederland
    Hoe werkt dat eigenlijk met paypal?
    Ik heb betaald op Ebay met paypal. Maar hoe zit dat met mijn kopersberscherming? Kan ik het bedrag gewoon terug laten storten als de bestelling nooit aankomt of als het niet bevalt? Of is dat niet zo simpel?:$

5. Zolief

Zolief Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.413
    44
    48
    Onderin Nederland
    Even een vraagje. Ik wil iets bestellen en dat wil ik z.s.m. krijgen. Kan ik het beter uit Hong Kong of uit China laten komen?

Wat is jullie ervaring?

6. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Hong Kong denk ik. Maar ebay en zsm gaan niet zo goed samen :)

7. Kiwi25

Kiwi25 Niet meer actief

Moet de verkoper dat niet beantwoorden?

Ik had 2 dezelfde dingen besteld bij Aliexpress in 1 order, waarvan bij eentje een klein hoekje kapot was. Ik kon het nog wel gebruiken, maar het kleine stukje hoekje zat ook niet los in de doos, dus hij moest al kapot geweest zijn bij verzenden, niet netjes.
    Ingevuld dat ik de helft van mijn geld terug wilde met foto erbij, en binnen een dag had ik zonder problemen akkoord door verkoper van Aliexpress.

8. Zolief

Zolief Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.413
    44
    48
    Onderin Nederland
    Hihi .. dat snap ik! Maar ik kon kiezen voor bijna hetzelfde bedrag. Dus vroeg me af wat meestal sneller was.

Bedankt:D

Deel Deze Pagina