Had ik mijn zwangerschap en alles eromheen waarschijnlijk heel anders ervaren. Bedankt voor de gezellige/leuk/grappige/serieuse verhalen, advies, complimentjes en discussie's En dat het nog heel lang gezellig mag blijven.. p.s. Hoe lang zitten jullie op zwangerschapspagina? En denken jullie er nog lang te blijven neuzen? Ik zit er nu bijna een jaar!
Ik ben helaas nog niet zwanger maar ben afgelopen week naar de gyn geweest. Zij vertelde een begin en ik vertelde het einde ze vroeg hoe ik aan zoveel informatie was gekomen EN ik trots vertellen over zwpagina. Nou ik denk dat ik nog wel een hele lange tijd hier zal neuzen. Maar wat zou het tof zijn als ik zwanger zou raken en dan inplaats van trieste dingen ook bijv bij het topic van mama's zou kunnen kletsen
ja ik denk ook dat ik mijn zwangerschap anders had beleeft zonder zp, vooral die laatste weken dat je minder mobiel bent heb ik hier veel tijd doorgebracht
Ik vond het heel fijn dat ik tijdens de zwangerschap deze pagina gevonden had! Heb er echt heel veel aan gehad! De verhalen, je eigen verhaal die je kwijt kon, informatie als je ergens ongerust over was! Ben nu bijna 1,5 jaar al actief en vind het nog altijd gezellig om hier rond te neuzen en gezellig mee te kletsen! Dus denk dat het ook nog wel ff zo blijft!
Lang leve Zwangerschapspagina! Heb er tijdens m'n zwangerschap heel veel aan gehad en nu de kleine er is nog steeds; het uitwisselen van tips/adviesen en gewoon lekker kletsen. Ik kan (en wil) niet meer zonder!
Ik post niet zo heel veel maar lees in heel veel topics mee en heb al heel veel gehad aan alle informatie die hier te vinden is. Ben hier nu langer als anderhalf jaar.
Ik ben hier ook schandalig veel te vinden.... Mijn schoonzusje zei laatst tegen mij: Jeetje jij weet veel van zwanger worden/ zwanger zijn en de dingen die er allemaal bij komen kijken zeg! Daar heb ik eigenlijk helemaal geen verstand van... Maar dat komt natuurlijk omdat je nu een kindje hebt he? Ik: ja klopt...en door zw. pagina!
Ik ben hier ook niet zo vaak omdat ik het iets te druk vind maar er is hier wel veel info te vinden en je krijgt snel antwoord en dat vind ik helemaal toppie!
Ik zit hier nu ook bijna een jaar en ben wel verslaafd hoor. Mijn moeder zei ook al, hoe weet je al die dingetjes toch? Dat wist ik niet toen ik jou net had. Ik zei: lang leve zwangerschapspagina!
Zonder deze pagina was ik in bep. periodes waarschijnlijk wel iets relaxter als het gaat om zwanger worden. Maar dan had ik ook veel minder kennis over zwanger worden en zwangerschap enzo... Ik neus hier al een poosje rond en vind 't wel gezellig, leuk en leerzaam. Ik kom hier graag en hoop ook nog lang te kunnen blijven.
ik ben hier al een tijdje, vanaf 12 4 2005. ik heb hier veel info, steun en noem maar op kunnen vinden. nu ben ik hier veel minder omdat Iris mijn volledige aandacht opslokt.
ik vond het erg fijn om tijdens mijn zwangerschap met andere dames te kletsen over alles en nog wat! Vooral omdat er in mijn leeftijdsgenoten/vriendenkring geen meiden waren die toen zwanger waren. Ik ben er meer dan een jaartje, en ik ben vanplan om nog niet met deze "verslaving" te stoppen.
Ik kom ook elke dag een paar keer kijken, maar ben niet zo actief. Heb hier ook al heel veel tips en adviezen opgedaan. Idd Lang Leve Zwangerschapspagina
Ik kwam pas achter deze pagina toen mijn dochter anderhalf was en ik ben nu dan zwanger van de 2de, maar het veranderd niks aan me zwangerschap of aan me leven. Het is een leuke bijkomstigheid waar ik veel info vandaan haal maar ik heb verder ook geen persoonlijk contact met de meiden hier miss. scheelt dat ook Miss. komt het nog tegen het einde van me zwangerschap als me ik stierlijk ga vervelend
Ik kijk hier elke dag! In het begin vooral bij de babyuitzet en nu steeds meer bij de bevalling en lounge, maar ook bij overige topics. Soms zoek ik gericht op een onderwerp waar ik iets meer over wil weten. Ik lees heel veel en af en toe post ik een berichtje. Heb al erg veel informatie en tips hiervandaan gehaald, leuk!
Ik kom hier nu al ruim 1,5 jaar, vanaf de dag dat ik hoorde dat ik een missed abortion had en op zoek was naar informatie. Ik ben blijven hangen en inmiddels ook trotse mama van een zoontje. Ik probeer minstens 1 x per dag wel even te forummen!
iets langer dan 2 jaar alweer. aangezien ik nog maar op de helft van mijn zwangerschap ben, zal ik hier nog wel even blijven