Hallo allemaal, Wie leest hier ook via de Ereader? Of de Ipad oid.. in ieder geval van die gedownloade boeken? En zo ja.. Welke heb je erop staan of zou je graag willen? Wie weet kunnen we nog wat uitwisselen ofzo? Ik ben benieuwd..
Ik heb een ereader. Heb haar naam was sarah The hongerspelen reeks Ben nog druk aan het lezen dus nog geen wensen.
ik heb een ereader en een ipad.. en ik wil je wel wat boeken sturen.. heb er best veel. maar ik ben bang dat je topic gesloten gaat worden zijn meer gelijke topics geweest en die hebben ze ook gesloten. (ivm downloaden en niet legaal.. snap ik ook wel weer) maar nogmaals, je kunt me rustig pben met het genre waar je boeken van wilt. kijk ik of ik wat voor je heb
Het is ook niet zo handig om er absoluut geen geheim van te maken dat je illegaal download EN verspreid. Dat laatste heeft al een aantal mensen met muziek duur gestaan. Het is een kwestie van tijd voordat dat met boeken ook gaat gebeuren.
Ik moet zeggen dat ik ook erg blij ben met de kobo shop. Je hebt namelijk heel veel kortingscodes waardoor de prijs erg betaalbaar wordt. Nu lees ik wel voornamelijk engelse boeken, dus weet niet of het voor nederlandse ook geldt. Tegenwoordig kun je ze trouwens ook vaak lenen bij de bieb, al heb ik geen idee hoe dat werkt
Voordeel van Kobo is trouwens ook dat je je boeken met de app ook op je mobiel en je tablet enzo kunt lezen.
als je facebook hebt dan heb je een pagina voor e books, als je een dropbox aan maakt kan je zo een paar honderd/duizend boeken downloaden
daaar hoef je geen kobo voor te hebben hoor. Elke epub is te lezen op mobiel en tablet met de juiste app