Iemand verstand van facebook.

Discussie in 'De lounge' gestart door pnirmal, 20 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Nu heb ik weer voor 14 dagen een uitnodiging,s verbod bij facebook.

Na mijn weten had ik niemand uit genodigd.
    :)( in elk geval niet bewust)

Waar ik aan zat te denken.?

Je hebt bij facebook ook verjaardag,s meldingen. Kan het zo zijn dat oude contacten ook uit genodigd worden als je nieuwe mensen aan je lijstje hebt toe gevoegd zonder dat je eigenlijk oude ook wilden toevoegen aan je contacten?

Snap iemand me! En kan je ergens met facebook in contact komen om dat uit te leggen of te laten onderzoeken.
    Heb namelijk geen zin om steeds een ban te krijgen op vriendschapsverzoeken terwijl ik eigenlijk nergens van af weet. Of hoe je het kunt oplossen.

2. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Ik wist niet eens dat dat kon, een uitnodigingsverbod, wanneer krijg je dat dan? Als je te veel mensen hebt uitgenodigd?

3. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Nog nooit van gehoord dat je dat kon krijgen, ben idd ook wel benieuwd waardoor je dat krijgt

4. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Misschien fb zelf even een mailtje sturen op verheldering

5. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Nou kan niet alles zeggen. Maar er is iets gebeurt een tijdje geleden.

Dan kan je een paar dagen een verbod krijgen om mensen uit te nodigen als ze je rapporteren. Op dat moment wist ik nog niet helemaal hoe facebook werkte.( nu nog niet:)) en nu logde ik in bij facebook en heb ik weer een uitnodiging,s verbod nu voor 14 dagen terwijl ik echt nergens van af weet.

Denk misschien snapt hier iemand hoe je met faceboook in contact kan komen. Heb al lopen zoeken daar om het uit te leggen of in elk geval er voor te zorgen dat ik die personen niet onbewust meer kan uitnodigen. ( wil ze niet eens meer uitnodigen):)

6. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Volgens mij kun je mensen niet onbewust uitnodigen. Je moet altijd op een knop drukken om toe te voegen als vriend. Heb je dat misschien per ongeluk gedaan? Zo niet, dan zou ik je actieve sessies eens bekijken en meldingen van aanmelding op facebook aanzetten (klein pijltje naast startpagina, dan accountinstellingen, dan beveiliging). Misschien zit iemand anders in je facebook te rommelen?

7. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Bedankt voor de tip ga straks er eens naar kijken.

Want het is gewoon niet leuk zo.

Wat ik wel weet is dat je mensen met verjaardagen in een lijstje kan zetten waar ik het in me openings post overhad?

Gisteren heb ik nieuwe vrienden( die wel zelf wilde daar aan toe gevoegd) zou daar iets mis gegaan kunnen zijn. Want zag idd oude contacten daar ook nog in staan. (deze zo eens kijken en verwijderen)

Pff. En anders is er iemand anders bewust me aan het pesten of treiteren. Zou zo maar kunnen:)

8. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Heb het gevonden. Heb nu wel een mailtje kunnen versturen naar facebook ben benieuwd wat ze terug zeggen en of ze het gaan onderzoeken.

Net me verjaardagslijst na gekeken en er stonden niet mensen in die ik niet zou willen uitnodigen dan moet het dus uitgezocht gaan worden.

Als iemand mij kan rapporteren en bijvoorbeeld de aanmelding is al meer dan een maand geleden. Dan is er iemand die mij aan het pesten is en lastig vallen. Want zo kan ik het ook nog eens zien natuurlijk:)

9. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Misschien stond er nog een uitnodiging open van de vorige keer bij iemand die het niet opgevallen was ofzo en dat diegene uiteindelijk alsnog melding had gemaakt?

Verder weet ik het niet, wist niet eens dat je een verbod kon krijgen..

10. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Heb net alles na gezocht. En kan ook geen uitnodiging vinden die ik gedaan zou kunnen hebben? Dan moet het van langer geleden zijn.

Tja soms kom je ergens achter door andere dingen weer haha.

Hier door ga ik facebook wel steeds beter begrijpen. Door door te dringen in de gebruikers voorwaarden.
    :)

11. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Hm.. ja ik weet het ook niet heb ook geen verstand van FB, ik weet alleen de basis dingen haha

12. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Ik vraag me dan af hoe bont je het hebt gemaakt dat men je niet oke rapporteert en dat je dan een verbod krijgt ... :(

13. Locusta

Locusta Niet meer actief

Ik ben daar ook wel benieuwd naar!

14. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Heb je misschien ooit een vriendschapsverzoek naar iemand gestuurd met wie je later bonje hebt gekregen? Dan kan het daar van komen als diegene 'Ik ken diegene niet' of 'persoon rapporteren' kiest. Ik heb het ook weleens gedaan met iemand die ik alleen van naam ken (hij kent mijn ouders en zus) die mij constant toevoegt. Heel irritant. Misschien heb ik hem ook wel zo'n blokkade bezorgd :), heb op een gegeven moment aangegeven dat ik hem niet ken.

Je kan een verzoek om vriendschap weer annuleren trouwens! Als je denkt dat zo iemand kan bestaan, diens pagina opzoeken en cancellen.

15. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    #15 Springmuis, 20 feb 2012
    Laatst bewerkt: 20 feb 2012
    Vrienden | Facebook

Schijnt vaker 'zomaar' te gebeuren

of:

Deel Deze Pagina