hoelang zijn jullie je maandelijkgeval.

Discussie in 'De lounge' gestart door marijke2, 4 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marijke2

marijke2 Actief lid

27 mrt 2009
    466
    0
    0
    ik heb een vraagje .
    hoelang zijn jullie ongsteeld ?
    ik ben soms vier dagen en soms drie half dagen ong en dan echt heel erg .van de week waren we op vakantie en donderdag werd ik ong en zat kwart over vier smorgen benden want ik had zoon buikpijn was niet normaal.en gisterenhad ik weer zoon buikpijn en pijnlijke rechte heup heb dit nooit eeder gehad zo last van me heup..ben later in bad gegaan en dat heeft geholpen.
    vanochten laste beetje bloed en nu helemaal niks meer.
    snap er niks.

2. mol81

mol81 Niet meer actief

8 dagen en alleen de laatste dagen zijn minder heftig. De rest is alleen maar bloed en pijn.

3. Jel

Jel Niet meer actief

Ongeveer 5 dagen. De eerste 2 dagen het hevigst en de 5e (laatste) dag is het bijna niks meer.

4. Dana

Dana Niet meer actief

je menstruatie kan veranderen na je bevalling. het is bij mij nu ook elke maand anders, de ene keer 5 dagen en bijna geen pijn, de andere keer pms, 8 dagen en krampen waar ik alleen maar bij kan gaan liggen.

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    5 dagen

6. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    sinds ik weer begonnen ben met de pil begint het meestal halverwege mijn strip:x dus meestal een week of 2;)

7. Sensea

Sensea Niet meer actief

na mijn laatste bevalling 10 maanden non stop. toen 3 maanden aan de pil vanwege te dunne baarmoederwand, door de pil moest de wand dikker worden, het spiraal bleef gewoon zitten. nu om de 3 weken 2 weken ongesteld ongeveer. ( een keer of 5 nu, ik verwacht dat dat nog wel meer bijtrekt) inmiddels is anticonceptie niet meer nodig en is het spiraal er ook uit, wat een boel vage buikpijn en nog wat andere dingen scheelt.

8. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Ik ben altijd ongesteeld, niemand heeft mij gestolen. Alleen mijn hart, door mijn man:D dat heeft hij gestolen;)

9. Sensea

Sensea Niet meer actief

ik zat er eigenlijk al op te wachten. ik had alleen andere namen in mijn hoofd bij wie er zou gaan happen.

10. BolBuikje34

BolBuikje34 Niet meer actief

4 dagen. En een rótpijn als ik het moet worden& de eerste dag.

11. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Lekker broodje hamburger met ketchup hahahaha:D Vind het sowieso een smakelijk onderwerp, hoeveel verlies jij??:p

12. abcd1234

abcd1234 Fanatiek lid

28 aug 2009
    1.350
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik was het altijd minstens een week. En heftig hoor, moest elke 2 uur verschonen dan.

Maar sinds de laatste bevalling aan de Cerazette en ben het nu nooit meer!!

13. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

5 dagen, eerste dag wat erg, daarna word het alweer minder....

14. Jel

Jel Niet meer actief

Ja inderdaad, dat heb ik ook. Ik heb zelfs weleens dat ik er dan diarree bij krijg, dan slaat de buikpijn gewoon op mijn darmen. Maar dat heb ik niet bij elke ongesteldheid.

15. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.295
    113
    Nederland
    Ik ben het normaal 2 dagen echt heftig, (ieder uur een schone tampon) en de 3e en 4e dag heb ik voldoende aan een inlegkruisje.

16. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    3-4 dagen.
    1e dag matig
    2e dag heftig
    3e dag neemt het weer af
    4e dag nog minder dan dag 3

17. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    4 dagen
    waarvan 2a3 heel heftig
    veel pijn aan me buik en onderrug, niet veel bloedverlies
    en het enigste wat helpt tegen de pijn is een warme kruik, zonder mijn kruik kan ik mijn menstruatie niet doorkomen
    bij mij word ook gedacht aan endometriose en zou morgen eigenlijk een kijkoperatie hiervoor krijgen
    maar dat is nu even uitgesteld :D

18. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    en tijdens mijn menstruatie heb ik vaak pijn aan me heupen (soort vermoeidheidspijn)
    en het slaat me vaak op me darmen (diaree enz)

19. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Momenteel ben ik bijna de hele maand ongesteld, af en toe een paar daagjes niet. Word er gek van! Morgen naar de dokter, want dit lijkt me niet de bedoeling:(

20. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    2 dagen veel en 3 dagen nog een beetje.
    Geen pijn, wel moe en soms duizelig.

Heel af en toe migraine maar dat is meestal 1 dag van te voren.

Deel Deze Pagina