Het bloeden wordt wel wat meer met de dag en helderrood van kleur. Ik vrees dat dit het einde is. Ik hoop alleen dat het snel achter de rug is en dat het niet weken gaat duren met curretages of pillen of wat dan ook. Mijn vorige zwschap had ik menstruatuepijn op vrijdagochtend en 's avonds een flinke bloeding gepaard met nog meer krampen, tegen de nacht was het helemaal klaar. Ik was aan de ene kant zo opgelucht en aan andere kant zeer verdrietig, hoop dat het weer zo mag zijn(als het zo is). Maar eerst de echo afwachten als ik het nog haal tot vrijdag.
Zijn er ook dames die sliertjes slijm verloren en waarbij het toch is goed gekomen??? Want nu is alleen als ik moet plassen dat er een drupje uitkomt, vandaag best veel gewandeld en bijna geen bloedverlies.
Zojuist bij de verloskundige geweest, alleen maar een lege vruchtzak. Mijn lichaam is wel bezig om het af te breken maar ik voel nog steeds geen krampen. Ik wil echt zsm een spontane miskraam. Moest volgende week terug om te kijken of mijn bm schoon is. Succes meiden met jullie zwangerschappen.
Dank jullie wel meiden! Inmiddels een groot dik stuk verloren, het was echt raar om te zien ong. 8 9 cm groot. Ikl ben blij dat het goed is en dat ik verder kan gaan met de volgende rondes. Succes dames en misschien tot gauw in topic "ik ben zwanger"