Zo schattig! Zijn helemaal blij. Hebben ook een filmpje gemaakt want de kleine was superdruk met zn beentjes pakken en zijn hoofdje vastpakken. Zo mooi om te zien zeg. Hier even mijn blijdschap delen!
Ah, wat schattig! Ik was bij de tweede ook helemaal ontroerd, je weet ongeveer wat eruit gaat komen, hè? Gefeliciteerd!
Ik wist ook niet dat ze ook een 3d gingen doen aangezien dit gewoon de termijnecho bij de verloskundige was. Was helemaal verbaasd dat ik naast het 2d beeld ineens een 3d beeld kreeg te zien. Zo grappig om je babytje te zien gapen en zn hoofdje te zien pakken enzo terwijl het zo mini is. 4 centimeter zonder beentjes en dan al helemaal compleet. Was behoorlijk druk bezig ook. We hebben het ook gefilmd zodat we de bewegingen kunnen laten zien Kan niet wachten tot ik er wat van kan voelen
Ah wat leuk! Mooi beeld Wij hadden dat met 12 weken (combitest) ook, vond het toen alleen meer een alien. En met de 20-weken-echo werd ie ook even op 3D gezet, toen was het al meer een klein schattig mensje
Wat prachtig! We lopen ongeveer gelijk. Wanneer ben je uitgerekend? (Oh sorry, lees het net in je handtekening).
Waar is die 'vind ik leuk' knop? Prachtig! Ik kan ook niet wachten.... Volgende week vrijdag de eerste echo..