Echo 10w

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by lenaluqa, Jul 12, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lenaluqa

lenaluqa Lid

Sep 27, 2012
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag echo gehad, zou nu 10w1d zijn. Op echo was dit 9w6d. De foetus was 2,96cm. Precies klein tov de rest, of denk ik dat maar?

2. Sunna87

Sunna87 Niet meer actief

Mijn echo afgelopen donderdag kwam uit op 10w 2d en kleintje was 3,48 cm. Dan zou jouw lengte wel passen bij 9w 6d denk ik? Maak je je er zorgen om?

3. MMMmeisje

MMMmeisje Fanatiek lid

Aug 22, 2013
    1,296
    2
    38
    2 dagen Meet verschil vooral zo vroeg nog zegt weinig.
    het Is pas een probleem als het kindje later in de zwangerschap weken achter gaat lopen.
    spreek uit ervaring want het kleine meisje wat ik nu in mijn buik heb loopt ruim 3 weken achter op groei...
    Ze liep vanaf t begin al een goede week achter (1e echo met 6.4wk) en dit Is steeds meer op gelopen.

Het zou kunnen bijvoorbeeld ook nog bij je dat je eisprong 1 dag later Was da je dacht of dat ze een mini meetfout gemaakt hebben, 1mm verschil scheelt al dagen.

Hier geen discussie mogelijk mbt bevruchting en of eisprong ivm ik dmv icsi zwanger geraakt ben.

Succes en op naar de volgende mooie echo.

4. Linky

Linky Fanatiek lid

Jun 12, 2014
    3,487
    172
    63
    Female
    2 dagen verschil is te verwaarlozen hoor, en straks als hij/zij een week eerder/later dan de uitgerekende datum geboren wordt vergeet je die paar dagen helemaal ;)
    Wat ze al zeiden 1 mm verschil kan op dit termijn zo een dag schelen en je zit er toch vrij gemakkelijk 1 mm naast. En als je eisprong 12 uur later was geweest zou het al een dag kunnen schelen in de meting. Dus maak je geen zorgen :)

Share This Page