Donderdag heb ik een intake gesprek met de verloskundige en dan krijg ik gelijk een echo! Kan echt niet wachten Meer meiden die ook volgende week moeten?
Ik niet, maar ik mag wel 1 mei voor een echo! (Dan ben ik 8 weken) Ik kan echt niet wachten, ik tel de dagen echt af en ben echt extreem ongeduldig! (Ik heb eerder een miskraam gehad) dus ik ben echt onzeker en ongeduldig enzo haha! Gelukkig mag jij al bijna!!!! Vet leuk en spannend. ♡
Wachten duurt lang hé? 😅 Herkenbaar! Ik heb ook 1 miskraam gehad en bij mijn dochter bloedverlies op dit termijn... Ik denk steeds: volgende week om deze tijd heb ik het hartje zien kloppen 😍 Nog even volhouden meis! Tis zo 1 mei nu!
Ohh wat toevallig zeg! Ik ook donderdag en dan ben ik 8 weken! Heb m'n intake wel pas een week later haha. vind het echt super spannend en de tijd kruipt echt langzaam voorbij
Intake afgelopen maandag gehad en eigenlijk wilde ze de echo pas met 10 weken doen. Erg jammer dat we in die week geen datum konden prikken 😉 Ja vind het heel spannend! Nog een weekje en dat weten we het
Ik mag woensdag voor mijn 1e echo en ben dan als het goed is iets verder dan 8 weken. De dagen duren laaaang nu. Dat wachten...pffff.
Ja echt zo spannend haha! Aan de ene kant heb ik er alle vertrouwen in, maar toch dat knagende gevoel zo van ik hoop maar dat dit allemaal goed gaat 😉. Heerlijk hoor dat je bijna mag kijken naar je beebje! 😍 Ik houd je berichtjes in de gaten! 😘 leuk!!! Dank je wel meissie! 😘
Oja trouwens, ik moest eigenlijk wachten totdat ik 10weken en 4 dagen was. Maar tegen een betaling van 25 euro mag ik bij 8 weken al. Nou die keus is niet zo moeilijk haha!
Wat raar! Toen ik zwanger was van mijn dochter moest ik wachten op de termijnecho. Maar omdat ik met 7 weken bloedverlies had mocht ik komen en zag ik een kloppend hartje! Maar ik snap je hoor. Was ook even aan het twijfelen om ergens anders een vroege echo te laten maken
Ja doen we!!! 💞💕 Enne ja, ze zei dat het te maken had met de veranderingen mbt de NIPT test. Ik dacht mooi ik ga echt niet zolang wachten! 😅 Dan betaal ik met alle liefde 25 euro, kan ik toch even naar mijn beebje gluren! Wel leuk zo met zijn alle aftellen enzo! 😘
Ik ben morgen 8 weken en mag volgende week woensdag voor onze eerste echo. Begin toch wel ongeduldig te worden.