Echo 11/12 weken

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Rowz, 3 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Judithv87

Judithv87 Lid

3 dec 2013
    89
    0
    0
    @giebel: hier nog één die wel eventjes moet wachten hoor. Ben nu 5 weken ben pas 11 februari aan de beurt, duurt nog 4 weken. De week ervoor heb ik intake met de VK. Volgende week komt er bij mij wel al iemand van Moeders voor Moeders. Ben erg benieuwd! Ze zei dat ik dan wat urine apart moet houden zodat ze de hoeveelheid hcg kunnen meten om te kijken of het voldoende is. Ik ben ook behoorlijk onzeker, erg vervelend dat je dan zo lang moet wachten op je eerste echo. Ik hoop al wat meer zekerheid te kunnen halen uit het bezoek van de MvM: als mijn hcg waarden goed zijn voor de tijd dat ik zwanger ben zal ik al een stuk zekerder zijn. Helaas heb ik wel steeds bruinverlies en dat maakt me echt onzeker! Ik lees overal dat je je geen zorgen moet maken zolang je geen krampen krijgt en je geen bloed verliest maar toch zit het me niet lekker...

2. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.567
    601
    113
    Nee hoor, tweede zwangerschap. En heb genoeg kwaaltjes. Zonder erge buikpijn of bloedvelies ga ik ervan uit dat het goed zit. Maar je hoort wel vaker dat mensen er pas bij de echo achterkomen dat t hartje bv niet meer klopt, daarom ben ik pas echt gerustgesteld en ga ik het pas vertellen na die echo. Vooral omdat ik zo misselijk ben, is het wel lastig dat het nog even duurt...

3. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Hier ging het goed! Alles erop en eraan, goed gegroeid, geen bijzonderheden, alleen onmogelijke positie om de NUB op beeld te krijgen, helaas ;)

4. Eef29

Eef29 Actief lid

2 jan 2014
    120
    0
    16
    NULL
    NULL
    @giebel Ik heb ook nog geen echo gehad. Moet de 23e voor een intake naar de vk en krijg dan een verwijzing voor de echopraktijk. Wachten duurt zooooo lang!

5. Samurai

Samurai Bekend lid

1 dec 2013
    634
    1
    16
    NULL
    Noord-Holland
    Joehoe....goed nieuws! En jammer dat je de NUB niet kon zien...blehhh weer wachten. Zag je afteltopic, kom daar gezellig meekletsen (en wachten haha) na mijn echo volgende week. Heb net het hartje gehoord met de angelsound....ben verliefd:)

6. Samurai

Samurai Bekend lid

1 dec 2013
    634
    1
    16
    NULL
    Noord-Holland
    @Rowz...succes met de echo vandaag!

7. Rowz

Rowz Actief lid

14 dec 2013