Bloedverlies

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by kim2312, Aug 2, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kim2312

kim2312 Nieuw lid

Aug 2, 2009
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste Brigitte,

Ik heb een paar vraagjesomdat ik me nu wel erg onzeker voel.
    3 weken geleden heb ik een hevige menstruatie gehad met heel vee pijn.
    Ben naar de huisarts geweest die constateerde dat het gewoon een hevig menstruatie was.
    Afgelopen week voelde ik me zo rot met veel duiziligheid en draaierigheid.
    Ik kocht een urine zwangerschapstest en mijn vermoedens bleken waar ik kreeg een positief resultaat.
    Heb afgelopen woensdag mijn bloed laten prikken en bleek dat mijn HCg 435.20 was. Donderdag kreeg ik plots in de avond een lichte pijn in mijn onderrug en bruinige afscheiding. Vrijdag ochtend was dit verandert in helder bloed als ik plas en een paar druppeltjes op een inleg kruisje door de dag heen. Ik heb wel een beetje pijn in mijn stuit lijkt op lichte menstruatie pijn)

Ik ben toen gehaast naar de gyn geweest en die hebben een vaginale echo gemaakt. Maar me baarmoeder was leeg volgens hun.

Ik heb van hem meegekregen weer een bloedtest op HCG te doen en te kijken als die gedaald of gestegen is.
    Heb die dus gister gedaan 2 dagen na woensdag en me HCG is nu 1027.30

Ik heb tot nu toe nog steeds een beetje bloed verlies (alleen druppeltjes) bij het plassen en de lichte pijn in de onderrug.

Ik wil graag weten wat jullie opinie is ben ik nou zwanger of niet...
    En gaat het wel goed met me zwangerschap?

Ik maak me zo druk hierover..

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Kim,

ik snap dat je je ongerust maakt. hCG in je urine heb je alleen maar als je zwanger bent of bv net een miskraam achter de rug hebt. Maar dan daalt je hCG juist. Ik zou als ik jou was toch voor de zekerheid de gyn nog eens bellen met je verhaal, want ik kan het zo moeilijk beoordelen natuurlijk. Het kan beide kanten uit wat mij betreft en ik denk dat een herhaling van de hCg test of van de echo wel verstandig is.

Groetjes Brigitte

3. kim2312

kim2312 Nieuw lid

Aug 2, 2009
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Brigitte,

Bedankt voor je reactie.
    Ik ga vandaag weer naar de gyn dus kijken wat het vandaag wordt.
    Maar ieder geval bedank voor de support.

Groetjes

Kim

Share This Page