Twijfel over geslacht?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Mj89, 28 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    #1 Mj89, 28 sep 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 sep 2015
    Dames,

Ik plaats dit even namens een vriendin. Ze heeft met 14 week een pret echo gedaan, de mevrouw die de echo heeft gemaakt gaf aan dat het een jongentje is. Echter komt ze vandaag bij haar vk, laat de echo zien en de vk zegt gelijk ik twijfel of het wel een jongen is want ik zie geen beentjes. alleen een knie. (de vk zelf maakt ook echo's in hun praktijk)

De vk heeft aangeboden de echo opnieuw te doen bij haar met een korting. Dat gaat ze ook doen.

Wat denken jullie?

2. Sophiaatje

Sophiaatje Niet meer actief

Met een korting? Dus er moet wel weer betaald worden ?
    Ik zou jongen zeggen maar zie inderdaad geen 2 benen dus het uitsteeksel kan ook wat anders wezen .. Beetje zoals de vk ook zegt eigenlijk .. Wanneer mag ze weer ?

3. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Ze gaat nu bij de vk zelf, de pret echo is bij een echo bureau gemaakt. Ze krijgt dan een korting maar betaald wel opnieuw. Ze belt morgen voor een afspraak.

De echo is gemaakt met 13+6 week, is het piemeltje dan al zo groot? Als ik vergelijk met andere foto's in bijv het potty shot topic is het met deze terwijl een veel kleiner uitsteeksel.

4. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    ik vind dit toch wel duidelijk een jongen hoor en persoonlijk denk ik dat het ingezoomd is waardoor het allemaal wat groot lijkt maar dat is natuurlijk niet zo, vind het overduidelijk ;) inderdaad zie je dus op een ingezoomde foto geen beentjes maar enkel geslacht, maar had je de foto uitgezoomd gehad dan had je helemaal geen geslacht kunnen zien ;)

5. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Waarom wacht ze niet tot de 20 weken echo? Dan is het vaak nog duidelijker te zien en heb je geen extra kosten.

6. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Slim van de vk, weer wat extra inkomsten ;) Een echoscopist heeft een heel andere opleiding gedaan dan een vk, dus die eerste zou ik eerder vertrouwen. Ik zie duidelijk een piemeltje hoor!

7. Dormouse

Dormouse Bekend lid

27 okt 2014
    562
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit :) ik snap de nieuwsgierigheid wel, maar het gaat snel zat toch? Van dat geld, korting of niet, kan je straks veel keer leuke dingen/kleertjes kopen wanneer je het wel weet :)

8. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    we wisten het pas met 36 weken bij de jongste, toen ook nog bergen kleren gekocht haha en de eerste toen ze geboren is direct na de geboorte nog een hoop gekocht. was toch veel beter. was met 36 weken nog bang dat ze het verkeerd had gezien haha.

Deel Deze Pagina