Morgenochtend hebben wij de eerste echo, met ongeveer 10 weken zwangerschap. Ik vind het zo spannend! Zal het allemaal wel goed zijn? Op NOD twee positieve kruidvat 2v5 testen en de paar dagen later de CB die zei 'zwanger 2-3' , geen druppel bloed verloren, geen noemenswaardige krampen of andere 'rare' dingen. Wel grotere borsten en een een beginnend buikje, verder wat kleine kwaaltjes maar niet op een vervelende manier. Eigenlijk dus geen reden om ongerust te worden en denk ook positief, maar toch.... je hebt toch het gevoel dat het twee kanten op kan gaan: of het wordt een prachtige dag, of een van de verdietigste dagen uit ons leven... Jullie kunnen er niets van zeggen, het is gewoon afwachten tot morgenochtend, maar het is wel even lekker om het van me af te schrijven.
de zenuwen gieren waarschijnlijk door je lichaam .... dat had ik gisteren ook ik kreeg een vroege echo bij 7 weken en bblijk nu 7 weken en 2 dagen te zijn. het is zo mooie zo bijzonder lekker genieten
Ik snap helemaal wat je bedoeld! Al heb ik hem pas over een week.. gigantisch spannend he, en idd 'gewoon' afwachten. Succes morgen en vooral genietze!
Thanks meiden! Ik heb genoeg te doen op mn werk, maar kan me moeilijk concentreren en steeds gaat 'baby-echo-hartje?' door mn hoofd Amanah: spannend! laat je hier nog weten hoe het gegaan is? Wij mogen morgen om 8 uur 's morgens al, dus gelukkig hoeven we als we opstaan niet lang meer in spanning te zitten
Jippie!!! Alles was helemaal goed! Hartje klonk super, hij/zij spartelde flink en had 2 armpjes en 2 beentjes Precies zo ver als we dachten: 10 weken en 2 dagen, uitgerekend op 21 augustus 2012. Toch wel een opluchting hoor!