gewicht baby rond 25 weken

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by lindabreusers, Oct 15, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lindabreusers

lindabreusers Actief lid

Feb 9, 2008
    337
    0
    0
    Wij hebben een pretecho laten maken met 24 weken en 6 dagen (dus zeg maar 25 weken).
    De kleine werd geschat op 725 gram (door allerlei metingen te verrichten). De zwangerschapsduur kwam in totaal wel overeen.

Is dit veel of weinig of juist een prima gewicht?
    In boeken staat namelijk 650 gram bij 25 weken en 720 gram bij 26 weken.

Heeft iemand vergelijking voor mij (gewicht baby rond hetzelfde aantal weken)

Liefs, Linda

2. joel

joel Fanatiek lid

Jun 10, 2007
    1,162
    0
    0
    kapster
    best
    ha die van ons woog ongeveer 750gram met 24 weken mar die van ons is nu aan grote kant maar elk kindje is anders. maar wie weet krijg je nogeen 30 weken echo en kun je het nog een keer vragen.

3. lindabreusers

lindabreusers Actief lid

Feb 9, 2008
    337
    0
    0
    Ik ben afgelopen donderdag bij verloskundige op controle geweest en ze zei dat 725 gram al best flink was voor de duur van 25 weken. Ben benieuwd, als dat zo door blijft gaan, hoe groot ons kindje is wanneer ik ga bevallen.

Liefs, Linda

4. joel

joel Fanatiek lid

Jun 10, 2007
    1,162
    0
    0
    kapster
    best
    ha ja dan heb je gewoon een groter kind maar ik moest me laten testen op suiker en als ik bevallen ben en mijn kindje idd 8 pond of meer is moet hij zij er een nachtje blijven ivm met suiker voor de klein e. maar gewicht maakt niks uit want iedereen icl wijzelf dachten eerder te bevallen , nou kijk maar ben al 3 dagen over tijd dus zegt niks succes.

5. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

Feb 14, 2008
    2,964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Belgiƫ - Antwerpen
    Ons meisje werd geschat op 25w3d op ongeveer 750gram en 28cm. De gyn zei dat ze aan de kleine kant was qua lengte maar gewicht was normaal..

Maar vanaf nu maken ze constant groeispurtjes enzo dus maak je niet druk ;) en dat schatten gaat ook meer fout dan juist :)

6. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

Jan 6, 2007
    8,553
    0
    36
    renkum
    de kleine was hier met 27 weken 34 cm ongeveer en met 29+4 dagen 39cm qua gewicht op 29+4 dagen rond de 1400 gram

7. Mijn kindje woog met een dikke 24 weken ook 735 gram. De verloskundige zei dat ze juist een beetje voor liep, omdat gemiddeld gezien dit gewicht bij ene kindje van 25 weken hoort. Dus zal je nergens zorgen over maken hoor. Volgens mij is het heel normaal.

Share This Page