hoi, Over 2 dagen heb ik een echo en willen ze ook gaan kijken of het geslacht te zien is... Wie heeft er ervaring mee met geslachtbepaling rond de 14,5 week?? Het is geen pretecho ofzo moet gewoon naar de verloskundige maar was wel benieuwd of er dan iets te zien valt..
Spannend! En ach anders moeten je iets langer wachten... Het is zowiezo al super om ff je kindje te kunnen bekijken!
Ik heb een echo gehad met 13w3d en toen kon de echoscopiste het geslacht al wel zien en ik ook . Daarvoor ging ze wel inzoomen tussen de beentjes. Maarrrrrrr met als voorwaarde dat dit he-le-maal nog niet 100% zeker was. Sterker nog, mocht er nog niet vanuit gaan van haar toen . Met de pretecho 17w2d werd een jongetje bevestigd .
Hier hadden ze het bij de tweeling met 14 weken bij allebei goed gezien (jongens) maar het is nog wel vroeg, zou er niet 100% op vertrouwen, op deze termijn kan een meisje ook nog wel voor een jongen worden aangezien. Ik geloofde het pas helemaal toen het nog 2x op andere momenten door andere mensen gezegd werd (en op een gegeven moment was het zo overduidelijk, niet meer te missen)
Het kan inderdaad wel maar niet met 100% kan het worden vastgesteld. Bij ons met 13/14 weken echo zei ze een jongen die werd met geslachtsbepaling bevestigd met 16 weken en 4 dagen
Hier keek de vk helemaal niet naar toen ik nog maar 14.5 week was, deze keer niet en ook bij mijn 2 andere kids niet. Moet zeggen dat ik daar toen ook nog helemaal niet mee bezig was. Pas bij de 20 weken echo kregen wij het geslacht te horen
Veel plezier zometeen meid! Super spannend.. Zou leuk zijn als je straks weet wat jullie verwachten! Post je dan een foto? Ik heb met 15 weken een echo gehad en had gehoopt dat ze het geslacht konden zien. Jammer genoeg was zij niet kundig genoeg om iets over het geslacht te zeggen. Nu wachten tot 26 juli!