Hoi meiden, Beetje gekke vraag misschien, maar als je lekkage hebt na een vruchtwaterpunctie, hoe weet je dat dan? Ik neem tenminste aan dat het niet over je buik loopt En ik voel mn baby heel goed bewegen sinds vanochtend, (vanochtend vwp gehad) kan het ermee te maken hebben dat er even wat minder vruchtwater is? Groetjes Foxter
Zelf nooit een vwp gehad, maar ik denk dat je het vruchtwater dan langs de 'normale weg' zou verliezen. (net als dat je normaal gesproken een scheurtje boven in de vliezen zou hebben) Je theorie mbt het voelen van de beweging klinkt mij heel logisch!
Oh oke, dat wist ik eigenlijk niet dat het dan gewoon via de onderkant komt Ik krijg woensdag de eerste uitslagen (voor ons de spannendste) en over 3 weken de rest, heel spannend allemaal!
hey en hoe heb jij het ervaren de prik? Ik vond het een venijnig prikje, eerste stukje viel mee, toen moest die er verder in...zo'n 3 cm. wij krijgen tussen 17en 20 uur de uitslag woensdag en jullie?
Ik vond het ook een rotprikje, maar toen hij eenmaal zat ging het wel goed, mijn man zag op het scherm dat maar net het puntje van de naald door de vruchtzak ging en dat het kindje een heel eind uit de buurt lag Ik durfde zelf niet zo goed te kijken haha Hoe voelde je je vandaag? Ik ben steeds bang dat ik een verkeerde beweging maak en de boel alsnog scheurt ofzo.. Wij worden uiterlijk om 17 uur gebeld, erg spannend!
ik ben ook bang om flink te bewegen... af en toe wat harde trekkingen in mn buik maar verder mag ik niet klagen...ben alleen zo moee van het niets doen vandaag ik duim voor jou op een goede uitslag.
Hee dames. Hebben jullie ergens last van vandaag? Ik heb dezelfde angst als jullie. Moet ook nog eens veel niezen. En dan denk ik steeds..oei..dalijk scheurt er iets. Pff... Verder last in mijn onderrug, maar weet niet of eht door de punctie komt. Denk het niet... Succes emt waxhten in ieder geval. Ben jaloers op jullie dat jullie de eerste uitslag zo "lekker snel" krijgen...
Ik moet ook steeds niezen, mn neus is helemaal rood van het knijpen, 9 van de 10 keer komtie dan niet Van mn onderrug heb ik geen last, van mn buik ook niet meer, gisteren voelde het nog heel gek toen ik op mn zij ging liggen.
hey foxter , als je vruchtwater zou verliezen is dat idd gewoon via de onderkant , ik had dit 2 dagen na de punctie ineens toe ik heel snel op mijn hurken ging zitten , maarre bleek gewoon een overvolle blaas te zijn vond het ook eng hoor vooral met hoesten en niezen etc maar ze zit nog liefs edith mama van mees* alle dames succes met wachten he ?
Oke, dankje Ik heb ook door mn blaasprobleem dat ik soms ineens wat verlies, loop nu maar met inlegkruisjes..