Ik ben nu 11 weken en ik heb zo'n app van zwanger.nl en er staat 'vanaf deze week zou je kunnen zien wat het wordt'???????????? Dat kan toch helemaal niet? Zag net ook bij iemand die het bij 13+ weken al wist. Hoe kan dit nou? dacht altijd dat het pas later kon. Heb met 15 weken een pretecho gepland. dacht dat ik 16 weken dan zou zijn zijn maar ben dan 15 weken en 3 dagen. Ik was bang dat het nog niet te zien was maar als het al bij 13+ weken kan. Ik snap alleen niet waarom de echoscopiste het bij mijn vorige zwangerschap dan niet heeft gezegd met 13 weken
ik ben toevallig vanmiddag geweest met en echo ..ik ben 13,5 en ze kon echt niks zien ..ze heeft meerdere keren geprobeerd te kijken en turen . Ze kon er echt niks van maken zei ze ..soms zien ze het idd op deze termijn als het een jongen is wel .of met hele goede aparatuur..
in Lommel kunnen ze het met 13 weken zien omdat zij een nieuw 4D HD apparaat heeft. met een ''gewoon'' apparaat zoals alle pretechobureaus hebben kun je het niet zo vroeg zien ikzelf ben met 13+4 geweest en duidelijk 2 schaamlipjes en een clitoris, en bij jongens de balzak + piemel + balletjes in de buik bij mij had ze het iig goed, en bij meerdere op dit forum bij dit termijn bij 11 weken is het idd onmogelijk bij 12 kun je het raden aan de hand van de NUB wat dus een ''gok'' is, en daarna verdwijnt de nub en vormt het geslachtsdeel Hier mijn geslachtsbepalingsvideo bij 13 weken: Geslachtsbepaling Echobaby.be in Lommel (aanrader). Het is een MEISJE.m4v - YouTube
Daantje, ik lees net je berichtje en ben geïnteresseerd! Klopt t dat Lommel in België ligt? Volgens mij heb ik de site gevonden! Wat was je kwijt? En klopt t dat ze met zekerheid kan zeggen wat t wordt? Of veranderen de geslachtsdelen nog? Bedankt alvast hoor! En gefeliciteerd met j kleine meid! Mooie beelden!
ik ga 1 september ook naar marita in lommel hoor echt allemaal goeden verhalen ik ben dan ook 13 + 3 dagen zwanger ben echt benieuwd!
Haar site is echobaby.be Lommel ligt idd net over de grens in België Ze kan het vrijwel altijd met 100% zekerheid zeggen bij iedereen. Ze is heel kundig Je kan een pakket van 25 pakken, dan krijg je 4/5 echo foto's mee Voor 50 had ik 1 bedrukte cd met hoes met rond de 60 foto's, 1 bedrukte dvd met film (zie YouTube link) en 5 foto's afgedrukt Echt zeeeeer goedkoop voor wat ze levert
Super bedankt voor de tip! Ga t er met manlief over hebben en de k dat ik wel ga ook! Is precies 13 wk goed of paar dg later? Wat raadt je aan? Heb morgen de termijnecho dus kan ik plannen!
Niks te danken Ze kan het al vanaf 13,0 maar voor mijn eigen gevoel ging ik liever een paar daagjes later
Bij ons lieve mannetje al met 12 weekjes zijn piemeltje gezien . Zou ook nubje kunnen zijn maar aangezien het balzakje ook al zichtbaar was .. Er staat een foto in mijn album .
Bij de echo van 12 weken werd er bij ons aangegeven dat het een meisje was. Ondertussen de 20 weken gehad en het is inderdaad een meisje. Soms, als de baby er goed voor ligt, kunnen ze het dus wel al eerder zien.