Hoihoi Ik wist even niet hoe ik deze topic moest noemen, maar ik heb gister een echo gehad. Ik ben nu ruim 13 weken en de baby was heel goed te zien. Alles zag er goed uit en er was niets opvallends behalve dat hij/zij lekker lag te happen, te zwaaien, te schoppen, draaien en te duimen. Helemaal leuk dus! Alleen nu zit ik op de foto's, heb er ruim 15 meegekregen omdat de baby zo leuk was zei ze Maar... ik vind opeens het gezichtje zo raar... Ok ik weet dat het een skelet is wat je ziet.. maar het heeft meer iets van een aapje? Het maakt me absoluut niet uit hoe ons kindje eruit komt te zien, zolang het maar gezond is.. maar ik begin me opeens druk te maken om een hazenlip of iets dergelijks. Als ik naar de bovenkaak kijk dan lijkt dit meer op een snaveltje, het steekt een stukje uit naar beneden. Hoort dit? Ik zal er een foto bij zetten... Ik zal me wel druk maken om niets Misschien gaat ie wel gewoon een beetje op een aapie lijken door mn brazilliaanse vriend
Hihi sorry ik lach hem niet uit hoor Maar... in deze periode kunnen ze er dus nog gewoon een beetje raar uitzien? Veel echo's rond deze tijd zijn nog een stuk onduidelijker, dus vond het lastig vergelijkingsmateriaal te vinden... Pffff schandalig eigenlijk dat ik mijn kind nu al zit te vergelijken met anderen
Hehe inderdaad een enorm verschil.. Er is dus nog hoop voor mn kindje Op de bewegende beelden viel het me ook totaal niet op.. Ik lag dan ook wel echt te genieten, maar ik denk dat de foto's ook gewoon iets vertekenen ofzo. En hun botten veranderen ook nog wel denk ik?
haha ja let maar op komt echt goed hoor zie me album met 26 weken ik denk dat het komt doordat de kleine soms beweeg tijdends de foto en dan komt het net anders op foto uit maar bij de geboorte zie je het echt niet meer hihi
het ziet er normaal uit hoor komt allemaal goed bij een hazelipje kun je dat van de zijkant bijna niet zien mijn dochtertje is geboren met een hazelipje en ze hebben het op de echo niet gezien van de zijkant helaas hadden ze niet van de voorkant gekeken
Ooh meid, ik vond mijn oudste net een gremlin Gewoon dat koppie...leek mars attack wel Toen was ik bijna 13 weken zwanger en de oogkassen waren gewoon zo groot en dan nog zie je de hersentjes zitten.. Maarrrr ze is echt prachtig hoor! hahaha
haha bij de echo van alyisa dacht ik het ook van heel de kaak staat naar voren zie hier maar maar ons meisje is een prachtkindje dus maak je maar echt geen zorgen
Oh dat wist ik niet? Alleen van de voorkant... Nee nu je dat verteld op zicht wel 'logisch', het is iets vanuit het midden eigenlijk natuurlijk. Maar jeetje, wat een leuk dochtertje heb je! Natuurlijk is een hazenlip niet het ergste wat er is, maar gelukkig kunnen ze tegenwoordig er wel ontzettend veel aan doen. Niet dat ik er heel veel vanaf weet, maar ik ken een meisje van mijn leeftijd die daar ook mee geboren is en je ziet er werkelijk niets meer van. Volgens mij zit er bij jouw meissie ook wel heel veel verschil voor en na de operatie? En.. als ik nieuwsgierig mag zijn... Hoe nu verder? Heeft ze er zelf nog last van of ooit van gehad? Komen er nog meer operaties, of is het zo wel goed zeg maar? Als je het vervelend vind ofzo dan gewoon niet antwoorden hoor Natassie: Ik zie op de foto's dat het zeker goed is gekomen! Ik maak me niet druk meer! En anderen: Thnx
Op de echo zie je voornamelijk botweefsel. Dus daarom ziet het er zo uit. Als je met een week of 20 een echo maakt, kun je al wat meer huid en organen ed zien. Dus op jouw echo zie je niet de lippen, maar de kaken.
hey meid sorry voor de laatste reactie haha kon het topic niet meer vinden ja het is echt een verschil van toen en nu ze is nu 3x geopereerd nu is der kaak,gehemelte,en lipje helemaal gesloten ze heeft er nooit last van gehad en ook geen pijn als ze 12 is gaan ze alleen nog de correcties doen neusje recht zetten enz maar het ziet er nu al zo goed uit dat iedereen vraagt of ze gevallen is het zat niet in de familie maar bij de 1 op 1000 kindjes heeft het foutje gewoon ik raad je wel aan om bij de 20 weken echo te laten kijken naar het gezichtje want mijn dochtertje had der handjes ervoor en verder niet naar gekeken tot onze schrik bij de bevalling dan ben je in iedergeval voorbereid mocht er wat zijn groetjes marline