Hallo allemaal, Ik moet het even kwijt. Het gevoel zal zeker herkenbaar zijn bij jullie! Gisteren hebben we de 20-weken echo gehad en alles is in orde met ons kleintje. 10 vingertjes, 10 teentjes, hersenen aangelegd, ga zo maar door... Dat dit kleine wonder in mij groeit en dat alles zo goed gaat, ik kan het amper geloven! Ik was er erg bang voor of er iets mis zou zijn, maar dat is gelukkig niet zo, het kleintje is gewoon helemaal gezond en we krijgen een dochter, fantastisch! Daarbij is het leuke dat bijna iedereen voorspelt dat we een zoon krijgen, dus we hebben ontzettend veel lol dat wij nu weten dat het een meisje is. Laat ze maar raden, ze zullen geduld moeten hebben haha!
Wat fijn meid,dat alles goed is! heerlijk gevoel he Ik heb ook een dochter!en ik kan je vertellen,HET IS GEWELDIG!
super voor jullie zeg! Ik had mijn echo woensdag (herkansing) en dat was echt o zo mooi om tezien,blijft gewoon een wonder! Ook bij ons voorspelde iedereen dat ik een jongen zou krijgen, de zwangerschap is anders dan die bij mijn dochter,.en ook ik heb heel lang gedacht eenjongen en we krijgen een meisje al maakt het mij niet uit wat ik krijg als het maar gezond is nou veel geniet plezier!
hoi hoi ook van mij uit van harte gefeliciteerd met je goede echo en een meisje ik heb er 4 van die en inderdaad zijn ze geweldig geniet er lekker van knuffel nathalie
Hey meis heeeeeeel herkenbaar,dan word het nog echter he,maar het blijft een wonder dat het inje groeid he, haha idd laat ze maar lekker denken dat het een jongen word hihihi leuk zeg een meisje gefeliciteerd
Van harte gefeliciteerd met jullie mooie 20-weken echo! Realiseer je wel dat dit een openbaar forum is, en dat iedereen hier kan meelezen. En slimmeriken hebben snel genoeg in de gaten dat jij het bent, dan weten ze ook gelijk wat jullie krijgen. Dus misschien niet te vaak roepen hier. Tenzij je het niet erg vindt dat mensen erachter komen natuurlijk. Groetjes, Wendy