Centering pregnancy

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Zonnetje3, 15 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnetje3

Zonnetje3 Niet meer actief

Hoi,

Je hoort steeds meer over centering pregnancy. Mijn verloskundige biedt het ook aan, maar ik twijfel nog een beetje of het iets voor me is.

Ben heel benieuwd naar ervaringen van anderen.

Vond je het prettig of niet en waarom?

Groetjes!

2. weer

weer Bekend lid

1 mrt 2014
    512
    0
    0
    Ik ben nu 2 keer geweest en vind het erg fijn! Het is gezellig, leert nieuwe mensen kennen, kunt ervaringen die lening, hebt veel meer tijd om diverse onderwerpen te bespreken. Kunt tips uitwisselen etc

3. weer

weer Bekend lid

1 mrt 2014
    512
    0
    0
    Die lening is delen

4. Zonnetje3

Zonnetje3 Niet meer actief

Dank voor je reactie!!

Verder niemand hier ervaring mee??

Ook negatieve ervaringen met ik benieuwd naar!

5. fee90

fee90 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.679
    39
    48
    Niet bekend mee, mij persoonlijk lijkt het niks, maar dat komt misschien omdat ik bij de gyn loop en dus sowieso veel afspraken, echo's en vraag momenten heb. daarnaast, door de hypnobirthing cursus en met internet en bijvoorbeeld dit forum heb ik het idee genoeg informatie op te doen opeen doelgerichte manier.

Het hele delen is sowieso niet mijn ding, ben niet van de clubjes etc dus dit spreekt mij persoonlijk niet aan:) lijkt me heel lastig als je een klager er tussen hebt zitten of iemand die heel emotioneel de aandacht opeist , dat zijn dan gelijk mijn horror beelden. Je wordt misschien zelf meegezogen in die negativiteit of stelt je minder open in de groep. Je bent zo afhankelijk van de groep en de begeleiding, begeleiden van een groep is best complex dus ik zou die gok niet wagen.

6. Sunshine15

Sunshine15 Actief lid

25 jan 2015
    443
    2
    16
    Groningen
    Mij hebben ze het ook aangeboden, maar heb het niet gedaan. Leek me niks! Bovendien heb ik bij m'n eerste zwangerschap een cursus gevolgd. Voor nu dus liever de reguliere controles :)

7. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    Ik doe het ook. En ik vind het erg leuk. Leuk om met een groep vrouwen zo de zwangerschapsdingen te delen. En de tijd gaat altijd heel erg snel. En ik ben ook blij zo informatie te krijgen. Een bevallingscursus vind ik veel te duur en hier krijg je het ook. En negatieve klagers zitten er niet bij gelukkig. Allemaal leuke vrouwen.

8. willie85

willie85 Lid

16 sep 2014
    42
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb het ook gedaan, super leuk! Vorig jaar deze tijd hadden we onze eerste avond, nu hebben we allemaal een ukkepuk van 6mnd en nog steeds leuk contact. Ook heel fijn om even met ze te kunnen overleggen over diverse (baby)probleempjes.
    Zaterdag gaan we met de groep uit eten😊lekker even bijkletsen.
    Ik zou het doen als ik jou was!

9. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ik heb het ook gedaan! Vond het matig...hadden niet een hele gezellige meiden club en het duurt best lang, 2 uur!!! Aan het einde van de zwangerschap ben je dat zat, althans ik:)

Persoonlijk zal ik het niet nog een keer doen. Maar dat is ieder voor zich natuurlijk! Anders ga je toch gewoon een keer? Kan je daarna altijd nog zeggen of dit wat voor je is of niet.

succes!

Deel Deze Pagina