Gewoon mooi

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Silverwings, 2 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Wij hebben gisteren de 20 weken echo gehad en alles was goed! ''Gewoon'' ALLES was goed. Ik heb die beste man wel 100 keer gevraagd of echt alles goed was, er mist niks? Niks is te groot of te klein? ''Gewoon'' alles is goed?

Ik had zelf bedacht dat er iets mis moest zijn met ons kindje, wat dan ook. Na 2 miskramen en 1 BBZ ging dit allemaal zo voorspoedig (nou ja is ook niet helemaal waar, want ik had in het begin bloedverlies) dat er nu gewoon wel iets anders mis moest zijn! Waarom maak je jezelf dat eigenlijk wijs he? Het is niet zo dat ik verschrikkelijke dingen in mijn leven heb gedaan waardoor ik dit allemaal heb verdiend of zo.

Ik vind deze zwangerschap zo verschrikkelijk spannend dat ik moeite heb met genieten. Mensen die tegen je zeggen; lekker van genieten wil ik wel ergens tegenaan rossen! Ze denken zeker dat ik me al niet l*llig genoeg voel omdat ik bijna niet geniet. En denken ze dat ik een knopje om kan zetten en dat je dan ineens geniet? Mogen ze me best vertellen waar dat knopje zit.

Maar nu na een nachtje slapen, nu voel ik iets anders een zekere rust alles is goed en wij worden gewoon echt papa en mama na 5 jaar wachten!

Is het geen mooi beebje?
    beeb.jpg

2. Katenhond

Katenhond Fanatiek lid

14 aug 2014
    1.394
    174
    63
    Schitterend en wat fijn dat alles goed is! Ik hoop dat de 2e helft van je zwangerschap wat minder "zorgvol" voor je mag zijn!

3. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Wat fijn!

Pfff die mensen die dat zeggen :x... Zeggen ze tegen mij ook. Ja ja alsof dat altijd zo makkelijk is. Je doet wat je kan hoor!

Echt superfijn dat jullie na zo lang wachten nu papa en mama worden!

Ps het tis een beauty!

4. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Mooie echo!!

En zo gek is het niet hoor dat je moeilijk kan genieten. Vooral niet na wat je hebt meegemaakt. Ik heb precies hetzelfde.

Laat de mensen maar lekker kletsen, ze weten niet beter. Maar frustrerend en irritant is het wel.

5. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Bedankt meiden! Ik ben apetrots :D

6. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Wat fijn, gefeliciteerd en geniet ervan. :)

Bij mij was er elke echo wel weer wat op te merken, zo vervelend is dat.
    Maar heb "gewoon " een gezonde meid gekregen. Alle spanning en stress voor niks :)

7. LianneE

LianneE Niet meer actief

Mooi hoor! Gefeliciteerd!!!

8. Sophiaatje

Sophiaatje Niet meer actief

Hele mooie echo! Gefeliciteerd :)

9. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    schitterend wat een prachtige baby hebben jullie al en jaaaa nu mag je echt genieten en ik hoop echt dat je dat ook van jezelf mag nu;), het is je recht en het is je zoo ontzettend gegund, je kindje heeft bewezen nu dat hij op en top gezond is met 10 vingertjes en 10 teentjes, hij bewijst het jou, en jij moet in hem of haar geloven ;);););) nog heel even en dan ligt er ineens een baby op je buik zo perfect, zo helemaal van jullie ;)

10. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Echt een heeeeel mooi beebje!

Deel Deze Pagina