Zullen het de hormonen zijn?

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by prinses sasa, Jun 12, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. prinses sasa

prinses sasa Actief lid

Apr 11, 2010
    189
    0
    16
    NULL
    NULL
    3.5 week geleden een geslachtsbepalende echo gehad met 22 weken zwangerschap. De echoscopiste was er zeker van we krijgen een dochter, we hebben het in 2D gezien en ook in 3D
    We hebben het tegen niemand verteld en niemand weet ook dat wij het geslacht wel weten.
    Zeker 80% denkt dat wij een zoon krijgen.
    Nu begin ik steeds meer te twijfelen komt vast door de hormonen. Straks is het toch een jongen en heb ik voor niks allemaal meisjes kleertjes gekocht.
    Hier mijn echo, van de geslachtsbepaling....:)

Attached Files:

2. jut

jut Lid

Mar 21, 2012
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volkomen zeker dat het een meid is :) gefeliciteerd!

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

haha gekkie zeker een meisje! Alleen omdat mensen denken te weten wat er in je buikje zit wordt je toch niet onzeker als je het bewijs gezien hebt!

4. tulip

tulip Niet meer actief

das duidelijk een meisje, zie jij ergens een pielie??;)

5. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

Apr 1, 2010
    2,044
    0
    0
    ooh nee hoor, als dit nog een jongen word weet ik het ook niet meer...het is echt heel duidelijk!

6. an12

an12 Actief lid

Dec 3, 2011
    487
    0
    16
    Female
    huismama
    overijssel
    200% zeker een meid!!!

7. prinses sasa

prinses sasa Actief lid

Apr 11, 2010
    189
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja stom he, dat ik zo onzeker gemaakt wordt. Ik kan het er ook met niemand anders dan mijn man over hebben. Want we houden het voor ons zelf. Dan zg ik al tegen hem, het is toch echt een meisje he?
    En wil toch graag van andere ook de bevestiging krijgen, dus ik dacht dan vraag ik het aan jullie.
    Ik vind het ook zo ontzettend leuk dat we na een zoon nu een dochter krijgen, dan ik het haast niet kan geloven.

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

hahah het verschil moet duidelijk zijn met je zoon dan toch?
    Het is echt duudelijk....

9. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Hahahahahahaha een pielie, die hou ik erin!

Is zeker een meid!!!

10. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

Nov 21, 2010
    3,051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Duidelijk een meid!!

Leuk hoor!

11. prinses sasa

prinses sasa Actief lid

Apr 11, 2010
    189
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben weer gerust gesteld, het is ook wel een duidelijke echo. Dus snap ook niet waarom ik ga twijfelen!! Het zullen de hormonen wel zijn!
    Dank je wel meiden.

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

haha vast! Geniet verder van je zwschap!

13. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

Feb 2, 2008
    5,082
    0
    0
    Zegt mijn man ook, die komt uit limburg..hihii..zou dat daar vandaan komen...Pieliewielie zegt man zelfs..:D ik vind t zo raar klinken..zoontje weet niet beter hihiihi...

OT: snap je angst wel hoor..

Bij ons werd bij 15, 17, 19 weken gezegd dat het overduidelijk een meisje was, en opeens bij de 20 weken echo was het een knulletje hahahaha..en geloof me....toen heb ik het ook gezien...

Nu hebben we heel veel echos, wekelijks, dus inmiddels durf ik er wel op te vertrouwen dat het een jongetje is.

Heb wel unisex kleertjes gekocht in maat 50/56...dacht mij krijgen ze niet hihihi..

Maarre...onze knul ziet er heel anders uit op de foto, dus ik zeg ook meisje hihihihi...

Share This Page