Echo 16 weken: jongen of meisje??

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door zwangernr5, 18 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ik heb het idee dat ik tegen een navelstreng zit te kijken? maar iedereen ziet een jongen dus....

2. zwangernr5

zwangernr5 Bekend lid

18 aug 2012
    927
    1
    0
    Bedankt voor jullie reacties, bijna allemaal zeggen dus een jongen. Ik twijfel er nog steeds omdat tijdens de echo niet 1x duidelijk de piemel/balletjes in beeld kwam, terwijl de vorige keren bij mijn andere kids ik na de echo geen enkele twijfel had of het klopte of niet.

Ik heb net als bovenstaande reactie het idee dat dat de navelstreng is.

Ik heb helaas niet meer foto's van onderen en ook geen filmpje. De echoscopiste zei trouwens meisje, maar ik heb nergens zowel iets wat duidelijk op een meisje als op een jongen gezien :(

3. zwangernr5

zwangernr5 Bekend lid

18 aug 2012
    927
    1
    0
    ik heb hier nog een andere echofoto

4. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    ik zie wederom de navelstreng lopen over de buik tussen de beentjes. volgens mij zie je op beide foto's geen geslacht. sorry:D

als je ook op je eerste echo kijkt zie je constant die bolletjes. waar t geslacht ligt maar ook daarboven en daaronder. lijkt mij de navelstreng.

5. zwangernr5

zwangernr5 Bekend lid

18 aug 2012
    927
    1
    0
    Bedankt voor je reactie cherie, ik ben blij niet de enige te zijn die het niet goed kan zien!

6. Jola81

Jola81 Niet meer actief

Bij allebei mijn jongens was op de echo duidelijk een soort driehoekje te zien. Op jouw foto zie je wel iets uitsteken, maar meer een blokje. Heb geen ervaring met meisjes, dus weet niet hoe dat er op de echo uitziet, maar ik durf hier niet meteen te beweren dat het een jongetje is. Het zou inderdaad ook nog de navelstreng kunnen zijn...
    Hopelijk geeft je volgende echo meer duidelijkheid.

7. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Denk ook een meisje....

8. zwangernr5

zwangernr5 Bekend lid

18 aug 2012
    927
    1
    0
    Bedankt voor jullie reacties Jola en Happy. Ik zal toch de 20 weken echo af moeten wachten en dan hopelijk het geslacht goed in beeld krijgen, dan kunnen we los met shoppen :D

9. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Idd ook ik zie geen piemeltje, maar het is de navelstreng die er tussenzit.

Ik zeg meisje

10. Mamabram

Mamabram Niet meer actief

Ik zeg ook een meisje, bij de eerste zie je de navelstreng. Bij mijn zoontje zag het er heel anders uit. Zag je heel duidelijk 2 bolletjes en een staafje. Je ziet als je goed kijkt 3 streepjes.

11. zwangernr5

zwangernr5 Bekend lid

18 aug 2012
    927
    1
    0
    Ik denk idd ook dat op de eerste foto de navelstreng te zien is, omdat je ook op het kontje die strepen door ziet lopen en op de buik. Ik denk dat wat je aan zou zien voor het piemeltje een stuk van de navelstreng is.

Ik dacht ook die streepjes te zien op de 2de foto, maar het zou ook de navelstreng kunnen zijn.

Ben blij te lezen dat er meer mensen zijn die er niet direct een jongen van kunnen maken, blijf alleen wel erg benieuwd wat het nu dan is! :p

12. Mamabram

Mamabram Niet meer actief

Ik heb net nog even naar de echo foto's van mijn zoontje zitten kijken, volgens mij is wat iedereen aan ziet voor een piemeltje, de navelstreng. Dat kan je zien aan de "luchtbubbels" bij mij zoon zie je echt heel duidelijk een piemeltje. Bij jou foto zelfs na uitvergroten zie ik streepjes.

13. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Ik dacht eerder aan een meisje, maar ben duidelijk in de minderheid met die mening zie ik :p

14. zwangernr5

zwangernr5 Bekend lid

18 aug 2012
    927
    1
    0
    Mamavanbram en abri, bedankt voor jullie reacties.

mamavanbram, fijn dat je nog even vergeleken hebt met jou echo en een vergelijking ziet met de navelstreng.

Blij te lezen dat er ook mensen zijn die het met me eens zijn dat het geen hele duidelijke jongensecho is op het eerste gezicht.

15. Dushi81

Dushi81 Actief lid

26 nov 2010
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja zwangernr5 die van jou is ook niet echt duidelijk, jammer is dat, ik durf er ook geen mening over te geven.. :)

16. zwangernr5

zwangernr5 Bekend lid

18 aug 2012
    927
    1
    0
    Ja he, het blijft afwachten. Nog 3 weken wachten! Pfff (en dan maar hopen dat ze het dan wel duidelijk in beeld krijgen).

17. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Nou nee wat ik als navelstreng zie dat zit ver voor het geslacht!
    Ik kijk tussen de benen en denk dat dit echt wel zijn balletjes zijn.
    Maar ben benieuwd hahahaha
    Wanneer de uitslag?

18. mam1983

mam1983 Actief lid

22 jun 2009
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaaaa ik zeg een jongen.. Ik denk duidelijk balzakken te zien.

19. zwangernr5

zwangernr5 Bekend lid

18 aug 2012
    927
    1
    0
    Heb wat eerder een echo gehad en het is een jongen!!

20. Chaii

Chaii Niet meer actief

Gaaf dat je het nu zeker weet, gefeliciteerd! :D

Deel Deze Pagina