Heb maandag een echo gehad in het ziekenhuis. Super slechte kwaliteit foto maar je ziet op de foto twee beentjes en daartussen iets. De gyneacoloog zei zelf hier ben ik slecht in maar gokt op een jongen,gevoel zei hier altijd meisje haha zien jullie iets??? Morgen pretecho spannend dus
Ja betere apparaat hebben ze Daar niet, morgen pret echo spannend dus. Maar dat dacht de gyneacoloog ook te zien. Ik had altijd meisje in mijn hoofd. Word omswitchen dan lol
Dit is in een zkh gemaakt en 'beter apparatuur hebben ze daar niet'?!? Ik zou er weinig vertrouwen in hebben dat ze dan wel voldoende kunnen zien voor medische kwesties...
Nou die hebhen ze wel alleen niet voor de laatste controle die ik had hoor. Word overgedragen aan se verloskundige. Andere kamers hebben ze wel goeie apparatuur alleen voor mij helaas niet mogelijk geweest..
Ik denk eigenlijk ook een jongen, als je het zo ziet lijkt het echt wel op een piemeltje en het balzakje daaronder. Bij een meisje moeten het toch meer twee streepjes naast elkaar zijn? Spannend hoor
Je hebt toch een controle gehad van een gynaecoloog? Dat doen ze toch niet voor de leut? Nou, dan mag het ook wel met apparatuur waar je wat op kunt zien. Ik vind dit gewoon weinig vertrouwenwekkend voor een ziekenhuis. Maar als jij tevreden bent, wie ben ik dan
Ik heb er geen verstand van, meestal zie ik er niets in, maar als ik jouw echo vergelijk met de mijne zou ik ook denken jongen, er lijkt idd een uitsteeksel tussen de beentjes te zitten. Maar het is idd een wat vage foto dus misschien vertekend beeld. Wij verwachten een jongen en meisje en dit was onze foto van de geslachtsbepalingsecho , heb je twee voorbeelden naast elkaar (links jongen rechts meisje!) Veel plezier bij de pretecho alvast!
Bij mij hebben ze ook een slecht apparaat, gewoon een mobiel echo apparaat. Ze kijken bij mij vooral even snel naar het hartje, vruchtwater en bm. Uiteraard vinden de medische echo's plaats met goede apparatuur en Dior een gediplomeerde echoscopist. Zal misschien in de streekzh normaal zijn?
Deze controle was laatste keer maar alles was al goed, en was om over te dragen aan de verloskundige. Snap je helemaal hoor had liever ook een goede echo gezien. Maar afspraak verloskundige is er al dus mag snel weer