Gister op 15w5d een echo gehad. Supertrots op onze kleine, en dolgelukkig dat alles goed is. Ik was heel benieuwd hoe groot hij/zij inmiddels is, maar blijkbaar wordt er in dit stadium niet meer gemeten door de verloskundige. Morgen de afspraak maken voor de 18-22 wkn echo! Spannend Dan krijgen we ook het geslacht te horen! Oeps.. Zie net dat de foto scheef is.. Dat wordt even hoofdje draaien, sorry!
Nee helaas niet, ik had er heel erg op gehoopt maar ze zei dat ik echt moest wachten tot de 20 weken echo in het ziekenhuis.. Dus moet nog even geduld hebben!
Skull theorie De vorm van de schedel kan aangeven of het om een jongen of meisje gaat. Blijft uiteraard wel een theorie haha. Vaak is het goed maar soms ook niet.
O ja daar had ik wel eens van gehoord inderdaad.. Ik ben zó benieuwd, kon ik de tijd maar een beetje vooruit zetten!
Of je maakt een afspraak bij een pretecho bureau bij je in de buurt Hebben wij met 16 weken ook gedaan. Vond de 20 weken echo te lang duren
Wij hebben ook een pretecho laten maken met 14+5! En was toch echt heeel duidelijk.. Dus als je echt niet kan wachten!! Wel fijn dat alles weer goed was!
ik denk ook een meisje. je ziet namelijk de schaamlipjes en clitoris. wij hebben het ook meermaals van de zijkant op de echo gezien maar dan balletjes en een piemeltje heel duidelijk anders dan hier