Iedereen zegt dat een piemeltje en balzak zichtbaar zouden moeten zijn maar dat is niet waar. Bij mijn oudste zagen we die pas met 30 weken. We dachten tot die tijd ook dat het een meid was.
Ik vind t twijfelachtig. als ik op foto2 kijk zie ik 2 dikkere streepjes. wat van de balletjes kan zijn. ik neig eerder naar een jongen. denk dat je gewoon moet wachten tot de 20 weken echo. succes
Ik vind het dus ook allemaal twijfelachtig! Maar ik moet ook wel eerlijk zeggen dat deze fotos niet echt heel duidelijk zijn en het beter te zien was op het echoscherm. Daar waren continu heel duidelijk 3 witte streepjes te zien en het kindje bewoog ook erg veel, had alleen nog iets moeten draaien. De VK redeneerde dat ze toch meer rondingen e.d. had moeten zien als er balzakjes zaten en omdat het kindje erg veel bewoog kon ze zich ook niet voorstellen dat een eventueel piemeltje dan toch "vastgeplakt" bleef zitten aan de buik.... Maar goed, hopelijk is er volgende week wat meer te zien! Ikzelf heb de hele zwangerschap al heel sterk het gevoel dat het een jongetje zou worden maar ik twijfel nu toch.... Bij de echos van mijn zoontje was het in elk geval allemaal heel erg duidelijk te zien!
Ik zie geen meisje en geen jongetje op je fotos. Als jij zegt dat je echt continu streepjes zag tijdens de echo (wat hier niet het geval was/is.) zou ik lekker uitgaan van een meid. Bedankt voor je reactie in mijn topic, gelukkig kan jij volgende week alweer gluren! Ben benieuwd...
Ik zou het aan de hand van de foto`s ook niet kunnen zeggen. Hopelijk krijg je volgende week het verlossende antwoord!! Ik hou je in de gaten!
Nee, oké dat is waar, maar als je een balzak en piemeltje hebt gezien dan weet je het ook zeker. Die veranderen niet meer. Die drie streepjes blijven dus toch een beetje dubieus altijd.
hier waren ook steeds streepjes te zien de hele echo maar bij de laatste echo toch ook duidelijk een piemeltje en bal zakje
Ik heb net een roze pakje besteld... stop!!! hahaha.. Ik snap trouwens niet waarom je dan in mijn topic zegt dat het bij jou kids altijd zo duidelijk te zien was.
Waar ik eigenlijk ook een beetje van in de war raak zijn de 2-en-3 streepjes beweringen...... De ene keer lees ik weer dat alleen 2 streepjes een meisje betekent en de andere keer lees ik weer dat alleen drie streepjes een meisje kan betekenen...maar dan soms dus ook een jongen... Hoe zit dat dan nou?? Is het nou twee of drie?? Of ligt dit dan weer aan hoe het kindje ligt? Het bewegend beeld op het echo apparaat liet gisteren bij ons continu (ze heeft zeker 15 min gekeken/gezocht) 3 spierwitte streepjes naast elkaar zien, ongeacht of het kindje nu stil lag of bewoog (met de beentjes). Weet echt niet meer wat ik er nu van moet maken en overal lees je ook weer iets anders....
Bij mijn 2 oudsten was het heel duidelijk te zien bij mijn jongste dachten ze eerst een meisje bij de 20 weken echo bij de echo van 22 weken en 2 dagen bleek het toch echt een jongen te zijn
Ik denk toch echt naderhand van dit dat het waarschijnlijk wel echt een meid zal zijn hoor! Hier bij mijn echo is daar dus helemaal geen sprake van, op heel veel momenten ontbreken de streepjes in het geheel maar zie je wel 'andere' dingen zoals opbollinkjes en iets wat lijkt op een kleine piempie. Daarom durven wij hier dusniet van een meid uit te gaan omdat we eigenlijk verwacht hadden dat er dan continu een soort van vagina zichtbaar had moeten zijn en niet afentoe afhankelijk van de ligging van de beeb. Ik heb overgins gelezen dat een jongen echt een jongen is een het bij een meid vaak het uitsluiten is van het piemeltje. Dus het piemeltje kan verstopt zitten of klein zijn, aan de buik geplakt etc. Als de beentjes gekruisd zijn of dicht tegen elkaar kan dit ook bij een jongen een soort van streepjes creeeren die op een vagina lijken. Allemaal erg dubieus dus. Maar dat jij beschrijft dat je de streepjes zag bij verschillende houdingen en echt continu geeft mij wel het idee dat het dan zeer waarschijnlijk een meid zal wezen!
En ik weet het gewoon niet meer!!! Ik pin me in elk geval nergens op vast; wellicht is het toch een jongen en lag hij er echt gewoon helemaal verkeerd bij om een goed beeld te krijgen. Ze legde in elk geval wel uit dat het piemeltje ook tegen de buikwand kon plakken en we dat nu gewoon niet zagen. Maar nieuwsgierg blijf ik natuurlijk wel! Als ik maandag nog iets meer weet dan laat ik het uiteraard weten! Maar ben nu toch ook wel heeeeeeeeel nieuwsgierig wat jij gaat krijgen Chaii! Wat denk je zelf?? Een voorgevoel?
Voor ik zwanger raakte had ik al een naam voor een jongen en niet omdat ik 'liever' een jongen wou, maar het kwam gewoon uitzichzelf. Nu heb ik nogsteeds geen meiden naam eigenlijk. Het leukst vind ik een meid erbij voor mijn dochter, dus daar kan het ookniet aan liggen eigenlijk. Ik durf bijna geen uitspraken meer te doen ook onderhand erover. Aan de ene kant denk ik ja het klopt wel en aan de andere kant als ik iets voor een meid wil kopen zegt een stemmetje, 'ben jij mal? het is een jongen hoor!' Dat zal je vast wel herkennen nu? haha. Ik vind het vooral raar dat ik dit bij mijn dochter helemaal niet had. Ik had gelijk een meiden naam en toen ze vertelde met 16 weken dat het een meid was viel het puzzelstukje op de juiste plaats, heb geen een moment getwijfelt. Je moet je ook nergens op vast pinnen, ze raden sowieso af om echt van een geslacht uit te gaan na 1 echo... dus tjah..
Ja, heel herkenbaar hoor!!! Bij mijn zoontje WIST ik het ook gewoon, tis een jongen en dat was ook meteen overduidelijk te zien. Ook hadden we eigenlijk al meteen een jongensnaam en heb ik geen seconde aan een meid gedacht. Nu........een en al twijfel hahahaaha! M'n gevoel zegt nog altijd jongen maar eerlijk gezegd baseer ik dat meer op 't feit dat deze zwangerschap heel erg op de vorige lijkt dus ja... Ben nog steeds niet helemaal overtuigd dat het een meid is hoor maar ik twijfel nu wel!
Hahah, wel leuk om te lezen dat jij precies hetzelfde hebt als mij! Hopelijk heb jij wat eerder zekerheid (misschien maandag al?), haha..
Ik hoop het Chaii! Laat het in elk geval meteen weten!!! En echt grappig dat nog iemand met dit "probleem" zit haha