hi meiden na 6 weken wachten is het dan eindelijk zo ver, we krijgen de eerste echo. ik ben zo zenuwachtig!! ik hoop zou dat alles goed is, dit kindje is zo gewenst. als alles goed is gaan we het morgen ook aan de familie vertellen! nog meer meiden met de eerste echo morgen ? gr
Jaaaa ik ook!! Superspannend. In nov was onze eerste echo niet goed. Heb er nu beter gevoel over maar ga morgen denk ik met knikkende knieën naar de echo! Hoe laat mag jij morgen? Ik om half 3! Succes!!!
Ik mag morgen ook al om 9 uur. Ben als de doods, hoop dat alles goed is en we morgen allemaal van een mooie echo mogen genieten.
thanx allemaal voor de lieve reacties ik hoop dat we allemaal morgen een topecho hebben!! ik ga gauw naar bed dan gaat het sneller succes! en wel even laten weten he morgen xxx
Veel succes vandaag! Erg leuk die eerste echo maar ook zenuwslopend vond ik. Het is toch wel even de vraag of er een kloppend hartje zit. Veel plezier!
Hier nog eentje vandaag eerste echo. Vanavond om 18uur pas, ben zooo nerveus! Is er al iemand mogen gaan?
hier een super goede echo gehad!! een mooi klein babytje die al lekker aan het trappelen was wel 4 dagen terug gezet, ben 10 weken en 1 dag wat een super gevoel weer
Wonderzonnetje wat fijn!!! Gefeliciteerd! Moet fantastisch zijn om jullie kleine mensje te zien. Ik kijk hier echt de minuten van de klok af voor m'n gevoel. Vind t echt te spannend!!!
Ook wij hadden een goede echo! Heel pril, schatting is 6w3d maar wel met kloppend hartje!!! Over 3.5 week mogen we weer!!!!