Beste nub experts vandaag echo gehad en hoop dat jullie hier iets in kunnen zien het zijn er drie is wel foto gemaakt vanaf telefoon.... ben benieuwd groetjes !!!
en de laatste.. ben ook wel benieuwd als jullie een nub zien op welke foto dat is heb er de balle verstand van.
Lieve meiden alvast bedankt voor het kijken en wat een eens gezindheid .. Rogijuli ik zie jou soms wel eens lijntjes trekken op een echo zou je dat bij deze echo ook eens voor mij willen doen want ik heb geen idee waar ik moet kijken .. EN O WAT ZOU HET GAAF ZIJN EEN JONGEN !!
Hallo meiden .. Voor hoeveel procent weten jullie het zeker? Heb de neiging om jongens kleding te kopen..
Ik zeg altijd... wacht ff met kopen tot je een piemel of vagina hebt gezien Ik zeg voor 80% een jongen, maar de theorie is niet volledig waterdicht
O wat ben ik zenuwachtig morgen middag weten we wat het gaat worden hopelijk.. Pff heb vanacht liggen dromen hoe bedoel je er mee bezig zijn .. Zelfs namen uit deze topic zijn voorbij gekomen in mijn droom.ik ben zo nieuwsgierig het vreemde is dat ik met mijn dochter het helemaal niet wilde weten en nu spat de nieuwsgierigheid er af.. Nog een nachtje slapen !!!!!!!
O meiden zo spannend nog een paar uurtjes en dan weten we het ... Ben zo benieuwd kijk de uren van de klok weg !!