Ha dames daar ben ik weer nu niet voor me zelf maar voor me vriendin. gisteren deze echo gehad de vrouw zei een jongen en heeft het er ook ingezet. Maar tegelijkertijd zegt ze ook dat de navelstreng in de weg zit en niet zeker is. Meer is er niet verteld. Wij denken dat we tegen de navelstreng aan kijken omdat het nog verder door loopt dan wat de balzak en piemeltje moet zijn en daar kregen we geen antwoord op. Wat denken jullie?
Ik kan er vrij weinig van maken eerlijk gezegd, bij onze echo was er overduidelijk twee stipjes en een streepje te zien. Wat ook echt op een balzakje en piemeltje leek
Ja Loetje dat is wat wij dus ook bedoelde en op de meeste echos van jongens te zien is daarom vroegen we ons al af zelf ik durf geen 100% te geven ook omdat het nog allemaal doorloopt. Bij haar eerste was ook echt duidelijk in alle houdingen een jongen te zien. Maar we zijn geen experts. Ze wachten gewoon nog ff tot de pretecho dan zal het vast duidelijk worden. Bedankt meiden!
Als ik de foto zo zie, denk ik een beentje en een arm te zien. En ligt ie op zn kop vergeleken met de tekst. Maar de echopersoon heeft vanuit allerlei hoeken bekeken, dus die zal genoeg gezien hebben om het te zeggen. Bij de pretecho kijken ze veel uitgebreider naar het geslacht en eztra bevestiging is altijd prettig