heey ff een vraagje, zoals jullie kennen zien ben ik bijna 38 weken. de laaste paar weken sliep k heel slecht echte HAZEN slaapjes. nu ineens slaap ik weer heel veel en 10 a 11 uur per nacht en smiddags ook nog eens een uur of 2. maar ikvoel me zo sloom, ben er ookhelmaal nie bij met mn hoofd... zijn er meerdere met dit, of die er iets van af weten??? xxx
Hmm ik herken dit wel hoor....ik ben ook alleen maar moe, moe en nog eens moe. Slaap 's nachts zo'n 9 uur en dan overdag ook nog ruim twee uur. Maar ben dan nog steeds moe! Ben ook vergeetachtig en verstrooid....waarschijnlijk hoort dit er gewoon bij.
Meid geniet er maar lekker van hoor even lekker bij slapen kun je vast bij tanken voor de bevalling Ik hoop dat het zo blijft voor je zou wel lekker zijn
vervelend is het he??? ik voelmeook zo lullig tegen over mn vriend heb zelfs geen vut om eten te maken hij doet het vaak nog na da hij gewerkt heeft... nie da hij het erg vind maar ik voel me wel een beetje schuldig dan, omdat ik dan echt geen hol heb gedaan!!! xxx
Kan me best begrijpen dat je jezelf er rot onder voelt maar ja de laatste loodjes wegeb het zwaartst en dat klopt echt meid. Geef er toch maar aan toe je lichaam heeft het echt nodig
nou ik geef me er wel an over hoor, ik ga gewoon slapen of liggen als mn lichaam het aan geeft!!! ikw as alleen benieuwd of er meerdere mensen waren die hier last van hebben,danhoef ik me in ieder geval nergens druk om te maken!!! thanx voor jullie reacties!!! xxx
Nu heb ik nog nergens last van maar kan het me nog heel goed herinneren van mijn vorige zwangerschap die laatste weken is was al gesloopt voordat ik iets had gedaan en elke stap was er eigenlijk 1 teveel
Hier nog zo'n suffie..voel me ook zo moe en sloom. Een soort dromerig.. Vanmiddag steek ik zo de weg over met mijn auto zonder goed te kijken, echt heel slim. Maar ik droom soms gewoon helemaal weg...
Ik ben nog niet zo ver als jullie, maar ik ben ook zoooo moe de laatste tijd. Kan me ook heel slecht concentreren op m'n werk... Slapen ging nog wel goed.. Tot afgelopen nacht. Ik ben om 3 uur wakker geworden en eigenlijk heb ik daarna niet meer echt geslapen. Hopeloos. Was ook zo brak als ik weet niet wat vandaag. Hopelijk was het eenmalig en kan ik voorlopig toch nog even lekker doorslapen...