Hey meiden! Ik heb een vraag over de echofoto en misschien kan een van jullie mij helpen! Op de echo is voor mij niet duidelijk wat er precies te zien is.. Ik dacht namelijk dat het lichaampje van boven naar beneden werd opgemeten, maar mijn vriend denkt dat de gehele baby in beeld is en alleen het hoofdje is opgemeten. Als iemand kan kijken en zijn mening wil delen, heel graag! De echo is gemaakt op ongeveer 6 weken 6 dagen, mogelijk langer!
Kan je misschien een duidelijkere foto maken? Wat ik zo zie is heel het kindje opgemeten. Het onderste is de baby wat je daar boven ziet is denk ik het dooier zakje
De kwaliteit verdwijnt door de website zelf en hij draait de foto om.. Ik zal het nog een keer proberen
Mijn foto verandert niet, ondanks dat ik de afbeelding scherp stel en draai. Vervelend, want ik kan nu niet laten zien wat er precies opgemeten is. @mamachantal het zou in iedergeval 1 bobbel er naast verklaren.
Het kindje wordt gemeten van kruin tot stuitje.In dit geval,zo vroeg,is dat soms lastig,waardoor een meetfout zo gemaakt is.
Gefeliciteerd! Je kan er van uit gaan dat het van kruin tot stuitje is gemeten;, dat is namelijk hoe ze de lengte van je zwangerschap in de eerste fase kunnen vaststellen Zo vroeg zit er nog speling in de exacte datum, bij de echo tussen 10 tot 13 weken (dacht ik) is de termijn echo en dan wordt je uitgerekende datum ook "echt" bepaald 😊 maar om terug te komen wat je op je echo ziet.. je ziet uiteraard het hele kindje! Het rondje bovenin je echo is het dooierzakje en het langwerpige "vlekje" is de embryo
Ik weet het wel,al vraag je het niet aan mij...Dat is vruchtwater.Je ziet op de echo het vruchtzakje,dat is de zwarte vlek,gevuld met vruchtwater,dat is zwart op de echo,met daarin een embryo.