Helaas, zoals jullie denk ik al in de gaten hebben is het niet goed gegaan. We zagen vrij weinig en al helemaal geen vruchtje meer. Ze zag wel al bloedpropjes zitten wat betekend dat de miskraam zich al aan het voorbereiden is. Morgen krijg ik te horen wanneer ik naar het Ziekenhuis mag om te kijken wat we het beste kunnen doen. Ik ben een beetje boos, verdoofd. Even tijd nodig om het te beseffen denk ik. Ik wil het wel zsm afsluiten. Heel erg veel dank voor jullie medeleven, dat doet me echt goed!!!
Ah nee wat stom en oneerlijk voor jullie. Bah. Heel veel sterkte met dit grote verlies. Dikke knuffel
hier ook hetzelfde meegemaakt, wij gingen voor de eerste echo in de veronderstelling 7 weken te zijn. Op de echt bleek ik 4+6 met een lege vruchtzak, 2 weken later weer een echo (die 2 weken waren een hel)!!!! bij die echo was ik 7+2 en hadden we een kloppend hartje 2 weken later de termijn echo zou toen 10+2 zijn en toen was ik ineens 11 weken
Dankjulliewel! De buikpijn begint al, het is net alsof na de bevestiging je lichaam het los kan laten.. Hopen dat het uiteindelijk nog vanzelf op gang komt!