Podverdikkeme geen foto gehad

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Sjaantje, 28 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjaantje

    Sjaantje Bekend lid

    25 jul 2006
    663
    0
    16
    Dordrecht
    Ik heb de eerste echo gehad vandaag. Hartje klopte, echt super om te zien.
    Halverwege zei de dame 'o ik heb nog niks afgedrukt' Dus ik dacht dat ze dat wel zou doen maar helaas, toen ze klaar was bleek het niet gebeurt te zijn, en ik wilde juist showen met mijn fototje!
    Is dit gewoon als het nog zo pril is en eigenlijk niet meer dan een grijs vlekje met een hartslag?
     
  2. Simba

    Simba Fanatiek lid

    21 jun 2006
    1.127
    19
    38
    Ik weet niet of dit normaal is. Ik kreeg wel een foto'tje mee... en ook al was het maar een mini-boontje, ik heb er toch heel veel keren naar gekeken. Vandaag had ik mijn tweede echo, en nu kreeg ik zelfs drie foto'tjes. :D
    Ik zou er de volgende keer gewoon om vragen!
     
  3. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hmmmmm, balen zeg! Volgens mij zie je echt al een boontje hoor! Stom van dr.
     
  4. maja82

    maja82 VIP lid

    30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Wat een doos! Is best jammer dat je geen foto hebt.. Ik heb hem vorige keer niet meegekregen, vond ik ook al zo stom.
     
  5. MamaMirella

    MamaMirella Fanatiek lid

    6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Ik kreeg er 2 mee..
    (zie album)
    En ik was maandag bij de vk en toen had ze er nog eentje voor me, had ze de baby getekend op het witte stukje eronder :D

    Je had erom moeten vragen, zonde!

    -xxx-
     
  6. faith and hope

    faith and hope Bekend lid

    12 apr 2007
    685
    0
    0
    hoevaak laten jullie wel niet echo`s doen?
    Is toch twee keer
    Sjaantje: ik mag ook de echo doen met 8 weken, de vk zei dat ze dit vanuit inwendig moest doen omdat het via mijn buik niet groot genoeg zou zijn.
    Is dit bij jou ook gebeurt? Viel het je mee?
     
  7. MamaMirella

    MamaMirella Fanatiek lid

    6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Ik heb wel een inwendige echo gehad, want ik heb een gekantelde baarmoeder.. Ze konden op een gewone echo niets zien..
    Is niet erg hoor, zo'n inwendige ;) Ten minste, ik wou gewoon heel erg graag m'n beebie zien :D Dus dan vind je dat niet erg..

    -x-
     
  8. faith and hope

    faith and hope Bekend lid

    12 apr 2007
    685
    0
    0
    ja ik ben ook erg benieuwd, nou dan zal ik me er niet druk om maken
    groetjes
     
  9. Sjaantje

    Sjaantje Bekend lid

    25 jul 2006
    663
    0
    16
    Dordrecht
    Inwendig was best te doen hoor. Het is een vreemd gevoel als ze wat gaat draaien met de stick maar doet geen zeer ofzo.
    Tja die foto, baal er van, had ook graag naar mijn grijze boon gestaard.
     
  10. busybusy

    busybusy Fanatiek lid

    17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Kun je niet alsnog om een echo vragen, zodat je ook een fotootje hebt?
     
  11. brightness

    25 aug 2006
    8
    0
    0
    ik zou een nieuwe echo vragen voor fotootje
     
  12. cam

    cam Bekend lid

    17 dec 2006
    572
    0
    0
    Hoi, Hoi,

    Volgens mij is het vrij " standaard" dat je een, of meerdere foto's meekrijgt tijdens de eerste termijn en tweede termijn echo. Echter kan het ook zijn dat dit niet meegegeven wordt of dat er iets fout gaat en daardoor er geen beschikbaar komt. Als reden wordt er dan vaak opgegeven dat het natuurlijk geen pretecho is.

    Bij mijn 20 weken echo had ik een draak van een echoscopiste waar ik geen vragen mocht stellen, legde niets uit van wat ze zag, liep alleen maar te zuchten en te steunen omdat de beeldkwaliteit zo slecht was. En oja, mijn kindje was ook zoooo beweegelijk...dat werkte ook niet mee. Je raad het al; Een foto kon er ook niet van af. Ze waren wel gemaakt, maar kreeg ze niet mee. Als reden werd opgegeven dat het geen pretecho was en dat de foto's toch van onvoldoende kwaliteit was en we hierop niets zouden zien :( . Zo onfatsoenlijk zelfs dat we ze niet eens hebben mogen bekijken om dat zelf te beoordelen...

    Een enorme teleurstelling omdat ik zo naar deze echo had uitgekeken en iedereen trots iets meer van ons kindje wilde laten zien. Tenslotte heeft bijna iedereen wel zo'n fotootje, toch? En in de wetenschap zijnde dat er wel foto's waren die we niet eens te zien hebben gekregen...sadistisch gewoon!

    Ik heb, omdat ik ook geen enkele vraag heb kunnen stellen tijdens deze termijn echo nog mezelf getracteerd op een echte pretecho. Een fijne echoscoptiste die alles uitlegde wat ze zag en me een hele rits foto's meegaf. De DVD mislukte waardoor ik een week later, gratis nog een keertje naar mijn kindje mocht kijken.
     
  13. ProudMum

    ProudMum Niet meer actief

    ik was 9 weken toen we de 1e echo lieten doen, daar kregen wij een foto van mee. 2 weken later moest ik terug komen en mijn moeder was mee en we kregen allebei een nieuwe foto mee. 8-8 gaan we weer naar de vk en gaan we het hartje horen, waarschijnlijk ook weer een echo maar weet niet of we dan een foto meekrijgen.
     
  14. inkie1980

    inkie1980 Bekend lid

    13 mei 2007
    557
    0
    0
    rozenburg
    jammer idd dat je m niet kreeg. wij kregen ook 2 foto's mee. toch wel meer te zien als een grijze boon hoor. bij ons zag je op 1 fotootje een armpje/ellepijpjes of iets en de onder kaak en boven kaak.en de beentjes.heel appart.mn vriendin noemde t meer een aapje hihi
     

Deel Deze Pagina