D was met 28weken 1652 en bij geboorte 4120 en 50cm En deze was met 21 weken 475 dus ben benieuw wat deze gaat doen
Bij ons met 30.4 1423 gram, toen verdere conrtoles ivm groeiachterstand... Is inmiddels ingehaald. Met 36.1 2373, verwachtte gewicht zes pond. Niet groot maar nu zijn wij ook beide klein
Update van het gewicht, onze wiebelkont was vandaag iets over de 1100 gram ( heb wel zwangerschapsuiker) dus hij is een beetje aan de zware kant
Hier afgelopen week bij 28+2w 1425gr geschat... Flinke jongen! Tegen de P90 lijn aan op de groeicurve! Het waren vooral buikomtrek en hoofd wat groot was, benen gemiddeld . En dat terwijl grote zus bij 41+5w 3395gr woog (P20 ongeveer) en tijdens de zwangerschap ook steeds net onder gemiddeld geschat werd... Over paar weekjes weer groeiecho!
Ik heb gisteren groei echo gehad. Die van jullie allemaal zijn wat zwaarder als de kleine uk van mij. Gisteren op 30+3 woog de kleine meid 1520 gram. Ze zeiden dat ze rond P40 lijn zou liggen en dus onder het gemiddelde. Verder wel alles in orde gelukkig.
Tja ik weet het ook niet! Dit is wat ze me gisteren vertelde en op internet staat dat het gewicht rond de 30 weken 1300 gram is. Dus ik weet het echt niet!
Lees net dat p50 gemiddeld is en dan snap ik niet waarom jij op p40 zit. Maar zal best goed zijn allemaal... Ik zat op p89 en dat is te groot
Was ff wat aan het snufefelen op internet en zo ver onder het 'gemiddelde' zou ze niet zitten. Groeien zal ze zeker nog doen en anders: klein maar fijn zolang ze gezond is, wat het belangrijkste is. Ze halen het altijd wel weer in, maak me er in ieder geval niet zo druk om