achter op groei

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Tannetje, 7 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tannetje

Tannetje Actief lid

12 jul 2012
    244
    0
    16
    NULL
    NULL
    zojuist 29 weken echo gehad.
    Niet wat we wilde horen aangezien kleintje toch wel ver achter blijft.
    alles zit rond de 27 weken. Zou op de P8 lijn zitten (als ik het niet verkeerd begrepen heb)
    Volgende week naar het ziekenhuis voor dopler onderzoek.
    Weet niet of iemand het hier weet maar ik had bij de combinatietest een erg lage papp a waarde. 0.23. Vruchtwaterpunctie gehad die goed was.
    Nou meen ik ergens gelezen te hebben dat die papp a waarde te maken heeft met de doorbloeding van placenta en moederkoek.

2. Vera79

Vera79 Actief lid

23 dec 2008
    118
    0
    0
    Kop op...houd moed...het kan natuurlijk gewoon een klein meisje zijn. Zolang je niet in de p5 komt, doen ze niets en het is alleen maar goed dat ze in de gaten houden of de placenta goed werkt anders is je meisje misschien beter af buiten jouw buik... je bent in goede handen. Ik zat met beide in de p10 (met 38 weken maar 35 weken en 2 dagen qua afmeting en heb twee mooie meiden die toen klein waren Mara was met 42 weken (ingeleid) 3000 gram en Sofie met 39 w en 2 dagen 2784 gram. Ze gaan gewoon uit van een gemiddeld kind van 3500 gram en dat hoeft niet zo te zijn. Nu heb ik twee reusjes..Mara is nu met 3,5 al 1 meter 4 en 17 kilo :)
    Komt goed meid....

3. Tannetje

Tannetje Actief lid

12 jul 2012
    244
    0
    16
    NULL
    NULL
    bedankt voor je berichtje

4. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Wat vera zegt.
    Bij mij zeiden ze ook tweemaal dat ik kleine kindjes zou krijgen.
    Maar ach gemiddeld is het 3500 gram en ik zat op 2880 en 2920 gram, dus "kleiner" nou dat hebben ze helemaal ingehaald hoor.
    Komt goed en niet te druk maken.

5. chantypaul

chantypaul Actief lid

4 dec 2012
    108
    0
    0
    bergeijk
    Heb ik bij mijn eerste zoontje gehad, dikke paniek want met 36 weken was hij veel te klein, en zou hij niet mee naar huis mogen met de geboorte, twee weken later werd hij geboren met 3505 gram!!!!!!!!!!!!!! en 52 cm lang,,,dus klein helemaal niet..succes komt wel goed allemaal!

6. Tannetje

Tannetje Actief lid

12 jul 2012
    244
    0
    16
    NULL
    NULL
    bedankt voor jullie berichtjes.

dinsdag naar gynecoloog geweest.
    die vond het allemaal niet zo spannend.
    ctg gehad en die was erg goed volgens hem. echo doppler onderzoek gehad en positieve is dat placenta goed werkt.
    Kindje zit nu op de p7 lijn en daarom krijgen we nu 2 x per week een ctg en een groeiecho. Puur voor de zekerheid

Deel Deze Pagina