Lieve dames, Wij krijgen 13 februari de 20 weken guo, dan ben ik 18+4.. is t dan wel betrouwbaar om te kijken naar afwijkingen van onder andere het hart? Of moet ik contact opnemen en vragen of t een week later kan? Dan zit ik op 19+4, ik wil gewoon niet dat ze iets over t hoofd zien, want ben zelf met een ernstige hartafwijking geboren, en bij mn dochter haar 20 weken guo was ik 20 weken en een beetje. Alvast bedankt!
Mijn schoonzusje kreeg ook een guo ivm hartafwijking van haar zoontje en van nog een familielid maar die werd juist bewust net voor de 20 weken (bij haar 18+3) gepland omdat ze dan nog net iets beter het hartje konden beoordelen dan met 20+ weken. Succes!
Ik heb de eerste GUO al met 13+5 gehad (ook voor hartafwijking). Ernstige problemen met het hartje kunnen ze al vanaf 13 weken goed zien. Ik krijg nog een extra echo van het hartje met 30 weken omdat ze kleine afwijkingen 20 weken nog wel over het het hoofd kunnen zien omdat het hartje pas tegen de 30 weken uitontwikkeld is en volledig regelmatig klopt. Maar de 20 weken guo met 18 weken kan prima.
Ah okee dank je wel meis, ik heb helaas geen guo met.13 weken gehad, denk dat.de 10 weken guo de enige zal zijn. Hopelijk is er niks mis met t hart van ons kindje
Bij ons echobureau geven ze aan tussen de 18-22 weken is het beste met voorkeur voor tussen de 19 en 20 weken. Dan lijkt me 18+4 netjes, mochten ze tijdens de echo twijfelen, dan zullen ze je altijd doorsturen of terug laten komen.