ik ben gisteravond bij wereldkind geweest. de ontvagst was erg rommeig en na een kwartier werd er eindelijk een keer hallo gezegd..toen we eenmaal aan de beurd waren kon ze niet mijn kindje goed in beeld krijgen. ze zei dat het kindje met het gezichtje tegen de placenta aanlag. nu heb ik hier op zp gelezen dat meer mensen dit hebben gehad en toen naar een ander echo bureau zijn gegaan waar ze wel een mooie echo hebben gehad iemand hier ervaringen mee?
Hey, Hier geen ervaring mee... maar lijkt me ongeacht hoe je kindje ligt er toch met deze termijn wel wat duidelijks te zien moet zijn....??
nou dat is dus niet helemaal waar, als je kindje met zijn/haar gezichtje in de placenta ligt kun je dat er niet even uitknippen helaas en krijg je dus geen mooie profielfoto's, maar bij alle normale pretecho bureaus mag je wel nog een keer terug komen mag jij dat niet dan
oke, wist uberhaupt niet dat je kindje daar ook met gezicht in kan liggen... maar ben ook niet helemaal op de hoogte met alles .... Hopelijk mag je nog een keer terug??
hier ook 2 x geen goede echo gehad. de eerste keer lag de kleine in de placenta en de 2de had alles wat in de buik zat voor het hoofd gelegd (voeten, handen, navelstreng) dus tja.. vette pech. 2x ook nog een keer terug geweest maar helaas niet zulke mooie foto's als sommige hier. wel een impressie gehad.
Normaal als zoiets is mag je gratis terug komen! Schandalig hoe ze met je om zijn gegaan,zonde van het geld maar zou niet eens meer terug willen!!
nee wij willen ook niet terug we gaan nu naar onze oude vertrouwde echo bureau en die zei ook al dat het kindje op dat moment met het gezichtje tegen de placenta aanlag wil niet zeggen dat het de week erop ook zo is. integendeel het kindje heeft nu nog alle ruimte om te bewegen.
Vreemd, ik ben ook bij Wereldkind geweest. Wij zijn daar heel goed ontvangen. We waren heel tevreden! De eerste keer was het niet helemaal goed gelukt en toen mochten we gewoon nog een keer terug komen. Stel dat het dan nog niet was gelukt, dan hoefden we ook minder te betalen (we hadden de meest uitgebreide optie). We kregen hele goede uitleg en ze hebben veel geduld gehad om mooie plaatjs te maken (ik moest op mn zij liggen, rondlopen, traplopen etc)