Hi dames, Even een stom dingetje, vanochtend hadden we een groeiecho van onze dame, bij het gezichtsfototje lijkt het of ze mega lippen heeft terwijl wij dit helemaal niet hebben.. Krijg ook alleen maar opmerkingen van schoonmoeder etc van zo! Grote lippen!! Zou dit vertekend zijn?
Was het een 3D foto van het gezicht? Ik weet wel dat de 'gewone' echo's heel vertekend kunnen zijn, hier op het forum heeft iemand een foto geplaatst waarbij het kindje eruit zag als pac-man, geweldig En tja grote lippen zouden uiteindelijk het minste van mijn zorgen zijn...
Onze dochter had een enorme neus op één van de echos. Nu hebben onze man en ik niet bepaald een klein neusje maar dit was ook nogal een shock. Zo'n toeter bij een baby?! Blijkt ze in het echt toch een schattig klein wipneusje te hebben. Niet op de echo beelden afgaan, zegt helemaal niets over hoe ze er in het 'echt' uitzien. Nog een fijne zwangerschap!
Thanks! het was een gewone echo, maar door de reacties van schoonmoeder enzo helemaal van slag! Ik ga nog maar even genieten.. ze zal vast prachtig zijn zoals ze komt
Onze oudste zoon leek ook héle dikke lippen te hebben, maar is helemaal niet zo. En volle lippen zijn toch eigenlijk ook heel mooi . Komt helemaal goed!!
Met de groeiecho van mijn zoontje leek hij ook ineens dikke lippen en een grote neus te hebben. Uiteindelijk kon het niet 'fijner' qua gezichtje, dus het zegt helemaal niets.
Hahah er is iets met de neusjes en de lippen op echo's zo te lezen. Mijn zoon had ook een enorme neus op de echo..het was net een aardappel op z'n gezichtje. Is helemaal goed eruit gekomen met een klein fijn neusje.
Ja hier ook grote neus en overbeet op fotos.. nou was dus helemaal niet maar vruchtwater en alles laten het vertekenen