Hoi allemaal, Vandaag hebben we een echo gehad om tezien hoelang ik al zwanger was Heb namelijk 4 weken geleden minimaal bloed verlies gehad nog geen dag bruin bloed. Dus kon 4 weken zijn maar ook al 8 weken. Heb al twee kinderen en daar testen ik ook vrij laat positief. Nu de echo er was nog niet veel te zien wel 2 zwarte plekjes -Dit kon zijn nog wat oud bloed van innesteling -Een miskraam wat nog niet los is gekomen -Of een tweeling ? Het baarmoeder slijmvlies was goed tezien de echoscopiste gaat er van uit dat het allemaal goed is en dat we nu gewoon nog tevoren zitten Nu moet ik over 2 weken terug komen voor een nieuwe echo Ppff zo lang wachten Heeft iemand hier ervaring mee vooral met die 2 zwarte vlekjes Alvast bedankt
Nou dat zou ik graag willen maar we waren zo overrompelt dat we geen foto's hebben mee gekregen kwamen we thuis pas achter !!
Ja vraag ze zeker over 2 weken want ze heeft wel foto's gemaakt voor te vergelijken over 2 weken Er zitten tweelingen in de Fam. van mijn man
Whaha nou gaat lekker hiero wacht maar af dan Zie op internet we een foto van een tweeling echo lijkt op die van mij !!
Ja het moet dan wel ....want 2 vlekjes zijn 2 vruchtzakjes lijkt mij... Maar je test pas positief sinds deze week of?
ik had ook twee vlekjes de ene was bleek later me beebje te zijn de andere een cyste (overblijfsel van de eisprong) dat is later vanzelf verdwenen met 12weken dus dat kan het ook nog zijn
Bij een zwangerschap van 4 weken zie je alleen nog maar een verdikt baarmoederslijmvlies. Pas met ruim 5 weken kun je een vruchtzakje zien. Dus dan kunnen de twee zwarte vlekjes op dit moment niet op een tweeling duiden, als je echt vier weken zwanger bent. Bij een zwangerschap van 8 weken had je al een duidelijk kindje met beginnende armpjes en beentjes moeten zien. Je echobeeld komt daar niet mee overeen. Zwarte vlekjes duiden over het algemeen op vocht: bloed, urine, helder vocht wat je in je lichaam hebt.